intro

Mijn naam is...

Mevrouw W. (Bijgewerkt op 14-03-2024) Een bekende in blogland, ook al is het alweer een aantal jaren geleden dat ik met mijn vorige webl...

zaterdag 28 september 2024

oppas

We hadden de oppas op twee honden en dat vond niet iedereen hier in huis leuk.


Moppie is opgegroeid met honden en je zou toch denken dat ze er niet zo bang voor zou zijn. Toch vind ze vreemde honden maar niks. 

Onze bejaarde kater Monster neemt meer risico:


De herdershond is geen poezen gewend en reageert er fel op, maar daar trekt Monster zich weinig van aan. 

Toen na een paar uur de honden opgehaald werden, kwam Moppie alweer snel tevoorschijn. Poes Miep heeft nog lange tijd veilig in de badkamer gezeten, voordat ze haar schuilplaats durfde te verlaten. 

🍂 🍂 🍂 🍂 🍂

De herfst is nu toch echt begonnen. Ik had in augustus al herfstdecoratie gekocht, daar een glazen vaas en mee gevuld en op de salontafel gezet. Hier in huis is het dus al langere tijd herfst.


Hierbij wil ik je een fijn weekend wensen!

1 opmerking:

  1. Zo'n grote hond ... wat moet dat niet zijn in de ogen van zo'n klein poezenbeest?

    BeantwoordenVerwijderen