intro

Mijn naam is...

Mevrouw W. (Bijgewerkt op 14-03-2024) Een bekende in blogland, ook al is het alweer een aantal jaren geleden dat ik met mijn vorige webl...

donderdag 11 april 2024

tip

Al surfend op het wereldwijdeweb kwam ik dit patroon tegen:


Ik vond het gelijk een leuke jurk en blouse en ik kocht het patroon.


Stof voor een blouse had ik nog: een lapje viscose dat ik vorig jaar voor twee euro op een rommelmarkt kocht. Ook knopen heb ik genoeg in voorraad en wat ik alleen nog moest kopen was een blinde rits om de blouse vanachter te sluiten.


Die knopen maken het helemaal af, vind ik. 

Van een trouwe lezeres kreeg ik nog een leuke tip van een inspirerende site met ideeën en patronen: klik!
Dank je wel Toos!

22 opmerkingen:

  1. Wat ‘n leuk bloesje! De stof pas goed bij het model.
    Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk modelletje en de knopen zijn inderdaad leuk.
    Kun je trouwens ook leuk met koningsdag aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk patroon is een mooi blousje geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuke geworden!
    Matja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk patroon met die plooien, kan heel mooi vallen. Ik ga het proberen zonder patroon na te maken, heb nog zoveel lappen liggen en dit is heel makkelijk te maken

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke bloes. Mooi patroon met die plooien.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk patroon, en wat kun jij toch goed naaien! Die knopen maken het inderdaad helemaal af, erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vond knopen die opvielen leuker dan in dezelfde kleur als de blouse.

      Verwijderen
  8. Leuke bloes, mooi gemaakt! En dankjewel voor de tip :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je dat leuk gedaan met die oranje knopen! Dat maakt het niet wat meer bijzonder nog! En wat handig dat je er zowel een jurk als blouse van kunt maken.

    BeantwoordenVerwijderen