intro

Mijn naam is...

Mevrouw W. (Bijgewerkt op 14-03-2024) Een bekende in blogland, ook al is het alweer een aantal jaren geleden dat ik met mijn vorige webl...

vrijdag 9 februari 2024

weg

Kort na het overlijden van mijn schoonmoeder gaf haar dochter, mijn schoonzus M. aan dat ze in de voorjaarsvakantie een paar dagen met haar kinderen weg wilde. Na alle hectiek van de afgelopen maanden, was ze even toe aan iets anders. Haar kinderen (18 en 14 jaar) vonden dat goed, alleen moest tante (ik) wel mee... En tante gaat ook mee. Dus... de komende dagen ben ik er niet.  

We hebben ergens in Nederland een chaletje gehuurd en we gaan sowieso naar een dierentuin en een pretpark toe. En voor de rest zullen er vast veel spelletjes gespeeld worden, want schoonzus en haar kinderen zijn fanatieke spelletjesspelers. Bordspellen, kaartspellen en dobbelspellen... het zal wel allemaal aan bod komen. 

We gaan er een paar mooie dagen van maken en het is te hopen dat het ons alle vier goed zal doen. We hebben allemaal nogal wat meegemaakt de laatste tijd. Ondertussen zullen mijn andere schoonzussen, zwagers, man- en zoonlief verder gaan met het leegruimen van het huis van schoonmoeder. Hoewel de schoonzussen en ik al veel werk verricht hebben, is er nog genoeg te doen.

Hierbij wil ik je een fijne weekend wensen en tot later. 


35 opmerkingen:

  1. Het is jullie van harte gegund! Veel plezier met elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een fijn plan om zo tijd met elkaar door te brengen. Weer energie opdoen voor de komende tijd. Heel veel plezier met elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel. Even de batterij opladen kan geen kwaad. Schoonzus appte net dat de jongste bijna niet kan wachten...

      Verwijderen
  3. Oh wat heerlijk. Een ontspannen tijd gewenst

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker hoor als je er even paar dagen tussenuit kunt en klinkt heel gezellig ook de spelletjes
    Veel plezier en geniet ervan

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, gezellig die spelletjes. Het is ook heel erg leuk dat de kinderen zich daar zo goed mee bezig kunnen houden.

      Verwijderen
  5. Dat hebben jullie dik verdiend! Hopelijk kan iedereen lekker ontspannen deze dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. We gaan ons best doen. We hebben in elk geval leuke dingen op het programma staan.

      Verwijderen
  6. Even ontspannen. Heel verstandig. Rita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Eigenlijk komt de voorjaarsvakantie wel goed uit. Kunnen we even op adem komen.

      Verwijderen
  7. Lief van de meiden dat ze jou graag mee wilden. Heel fijne dagen samen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben blij dat ze me er nog steeds bij willen hebben.
      Dank je wel.

      Verwijderen
  8. Wat fijn er even uit, fijn weekend samen gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijn even bijtanken, geniet ervan!
    Betsy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het zal jullie allemaal goed doen. Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Na zo’n hectische tijd zal het heerlijk zijn om even te ontspannen!
    Veel plezier!
    Thea

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Even een andere omgeving en even niet met opruimen en regelen bezig zijn. We gaan er een paar fijne dagen van maken.

      Verwijderen
  12. Oh wat gezellig . En zo lekker even er tussen uit. Spelletjes doen en dan bedoel ik bordspellen en kaart spellen zo oer gezellig. De jongste zoon is ineens ook van de spelletjes met vriendin ik vind het leuk om te zien niks ouderwets maar vol gezelligheid.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik gok dat onder andere Levensweg, Qwixx, Yahtzee en Uno meegenomen worden. Die spellen zijn momenteel populair bij de kinderen.

      Verwijderen
  13. Fijn voor je. Even lekker ontspannen. Een andere omgeving en gezelligheid. Ik wens jullie mooie dagen toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat klinkt dat toch leuk dat ze willen dat jij meegaat. En jou kennende wordt het weer een gezellige tijd en dat mag ook wel na jullie verlies, ook van Bee, en drukte. Heel veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel. En niet verder vertellen: morgen gaan we naar de dierentuin 🦓🦒🐅

      Verwijderen
    2. Ik sliep een beetje toen ik dit schreef, geloof ik. Ik had natuurlijk in mijn bericht al geschreven dat we naar de dierentuin gingen.

      Verwijderen
  15. Dat worden een paar heerlijke welverdiende dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik wens je een fijne week, even de bakens verzetten. Leuk hoor, spelletjes doen, wij houden er ook van.

    BeantwoordenVerwijderen