intro

Mijn naam is...

Mevrouw W. (Bijgewerkt op 14-03-2024) Een bekende in blogland, ook al is het alweer een aantal jaren geleden dat ik met mijn vorige webl...

woensdag 14 februari 2024

moe maar voldaan

Daar ben ik weer, terug van weggeweest. Met mijn schoonzus, haar zoon en dochter was ik naar EuroParcs De Kraaijenbergse Plassen, vlakbij Nijmegen (klik).

(Bron: Google maps)

Op dit vakantiepark hadden we een 6-persoons huisje gehuurd. We waren met ons vieren, maar ik wilde graag een slaapkamer voor mezelf. Ik heb alle nachten geslapen als een blok, zonder snurkende man naast me en blaffende honden in huis. 


Het huisje was groot. In de keuken was van alles voldoende aanwezig en verder was de inrichting sfeervol. Het is echt wel een park om nog een keer naar terug te gaan. 


Zondag bezochten we dierentuin Dierenrijk: klik!  Een niet al te grote dierentuin, toch hebben we ons er de hele dag vermaakt.



De kinderen vonden de garra rufa visjes het leukste van de dierentuin:


In een groot bassin zaten heel veel visjes en zodra je een hand in het water stak kwamen ze daar de dode huidcellen vanaf knabbelen. 



Maandag bezochten we een kleine carnavalsstoet in het dorpje Molenhoek.


Daarna gingen we bowlen in Nijmegen. 

Dinsdag gingen we naar pretpark Toverland toe: klik!


Daar waren we nog nooit geweest en het was leuk om het pretpark en de attracties te leren kennen. Ik kon mijn hart ophalen aan de achtbanen, want die kunnen me niet spannend genoeg zijn.

En vanmorgen was het helaas weer tijd om naar huis te gaan. We hebben vijf geweldig leuke dagen gehad, die echt omgevlogen zijn. Na alle ellende van de afgelopen maanden was dit echt even nodig. Schoonzus heeft er goed aangedaan om een paar dagen met de kinderen weg te gaan en ik ben blij dat ik met ze mee mocht. 

26 opmerkingen:

  1. Geweldig dat jullie daar genoten hebben . Hopelijk nu weer wat meer rust ook thuis.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik hoop het ook. De komende dagen heb ik het druk met werken en verjaardagen, maar dat zijn leuke dingen. Even geen narigheid zou wel fijn zijn.

      Verwijderen
  2. Heerlijk die ontspanning na je trieste tijd

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat klinkt als een hele fijne tijd. Welverdiend.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fin dat jullie het leuk en ontspannen hebben gehad

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijke week hebben jullie samen gehad.
    Alleen die 8-banen, eh nee, maar gaaf dus voor jou 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat fijn, jullie hadden het wel verdiend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn dat jullie zo ontspannen genoten hebben. Dat zal veel deugd gedaan hebben. En op 8-banen glijden de zorgen even van je af, want daar heb je veel werk met jezelf vasthouden!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ‘n heerlijke week! Wat gaaf dat jij dol op achtbanen bent, ik heb een keer in een achtbaan gezeten maar nooit weer….
    Thea

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat had ik altijd met een schommelschip: dat was eens maar nooit weer. En toch heb ik er deze keer wél in gezeten, want niemand wilde met nichtje mee, dus offerde ik me maar op. Gelukkig bleek ik er nu toch wel tegen te kunnen en kwam ik er niet kotsmisselijk uit.

      Verwijderen
  9. Wat fijn dat jullie zo genoten hebben. En dat slapen is echt een cadeautje.Wat kan je daarvan genieten he. Wakker worden uit je zelf. Fijn!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, heerlijk. Het was ook lekker rustig op het vakantiepark.

      Verwijderen
  10. Fijn dat jullie het leuk hebben gehad. Welverdiend!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. een heel mooi weekje zo te lezen en idd er is daar veel te doen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is een mooie omgeving en ook voor de kinderen is er veel te doen.

      Verwijderen
  12. Wat fijn dat jullie het zo leuk gehad hebben! En ook nog een optocht gekeken!!! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat was leuk. Een kleine optocht, maar daarom niet minder gezellig en we kregen ook nog erwtensoep.

      Verwijderen