intro

Mijn naam is...

Mevrouw W. (Bijgewerkt op 14-03-2024) Een bekende in blogland, ook al is het alweer een aantal jaren geleden dat ik met mijn vorige webl...

vrijdag 16 februari 2024

kleur

Een paar jaar lang had ik een account op Vinted. Ik kocht leuke dingen en af en toe verkocht ik ook nog wat. Toch heb ik mijn account nu verwijderd. Ik heb genoeg spullen en wil niet langer meer in de verleiding komen om dingen te kopen. Dus al die leuke kleding, tassen, boeken en verzorgingsproducten zitten nu achter slot en grendel voor mij. Dat voelt een stuk beter. 

🌷 🌷 🌷 🌷 🌷 

In de tuin begint steeds meer kleur te komen.

Alle sneeuwkokjes, ook de bolletjes die ik vorig jaar geplant had, bloeien nu.

Maar ik heb ook al vroege tulpjes.



De eerste narcissen bloeien.


En vandaag zag ik dat het kaukasisch vergeet-mij-nietje ook al bloemetjes heeft:


Evenals de saxifraga:


Al die bloemetjes luiden toch al een beetje de lente in. 


21 opmerkingen:

  1. Zeker maar de tulpen komen hier net boven de grond. Laat maar komen die lente

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Op een enkel madeliefje na is er bij ons nog niets te zien

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dan is het nog best wel kaal. Gek hè, zover wonen we dan ook weer niet bij elkaar vandaan.

      Verwijderen
    2. Het gras is wel aan het groeien!

      Verwijderen
  3. Prachtig altijd als bloemen weer uitkomen. Het is wel vroeg in het jaar maar gezellig is het wél.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vroeg is het zeker. Toch bloeien hier overal al narcissen.

      Verwijderen
  4. Heerlijk zeg, al die kleuren die nu al in je tuin te zien zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo'n account of een kringloopwinkel zijn heel verleidelijk. Het heeft een paar jaar geduurd,maar nu loop ik er ,zonder iets te "moeten hebben".

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben er toch ook best wel gevoelig voor: zie altijd leuke dingen en als ik dan de prijzen zie, ben ik soms gelijk verkocht.

      Verwijderen
  6. Het gaat zo snel. Sneeuwklokjes al bijna voorbij. Crocussen en narcissen in opkomst

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb krokussen die al uitgebloeid zijn, maar weer andere soorten die nu in de knop staan.

      Verwijderen
  7. Wat bloeit er al veel in jouw tuin, mooi hoor!
    Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hier bloeien nu sneeuwklokjes en hyacinten, de tulpen nog niet. Wat is jouw tuin al fleurig! Ben ook blij dat de dagen lengen, het voorjaar komt eraan.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bij mij bloeien de hyacinten nog niet, maar die staan misschien net iets teveel tussen de bomen.

      Als ik 's morgens naar mijn werk rij, wordt het al licht. Nog even en ik kan weer op de fiets. Ik fiets namelijk liever niet in het donker, want dan zie ik te weinig.

      Verwijderen
  9. Wat bloeit er al veel.
    Dat is genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Bij mij ook al sneeuwklokjes, krokusjes, vroege narcisjes en een paar kleine blauwe irisjes. Genieten hé!

    BeantwoordenVerwijderen