intro

Mijn naam is...

Mevrouw W. (Bijgewerkt op 14-03-2024) Een bekende in blogland, ook al is het alweer een aantal jaren geleden dat ik met mijn vorige webl...

woensdag 31 januari 2024

xxx

Bedankt voor alle mooie reacties gisteren en het spijt me dat ik er niet op gereageerd heb. Ik lag het grootste deel van de dag met hoofdpijn in bed. Geen migraine, maar wel een stevige hoofdpijn. En ergens was het ook wel te verwachten na alle zorgen, spanning en verdriet van de afgelopen tijd. 

Vandaag ga ik weer werken en daar heb ik zin in: terug naar mijn lieve collega's en een andere sfeer. Gewoon even alles loslaten. 



Hierbij wil ik je een fijne dag wensen!

18 opmerkingen:

  1. Ach ja dat is zeker de na werking. Beterschap meis❤️

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel. Na een heftige periode krijg ik meestal wel hoofdpijn en soms echt migraine. Gelukkig ging het vandaag alweer een stuk beter.

      Verwijderen
  2. Je hoeft je daar toch echt niet voor te excuseren dat je geen reacties gaf is zo begrijpelijk
    Weer aan het werk gaan is dan gewoon fijn. je collega's hebben het allemaal weleens meegemaakt, je hoort weer andere verhalen en je werk zal je wel weer automatisch doen.
    Mooie katten zijn het toch en die lieve oude Bee

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Een dagje werken heeft me goed gedaan. Even iets anders en we hebben ook wel weer veel gelachen. net toen ik op mijn werk aankwam vanmorgen had ik het best wel even moeilijk, maar ook dat hoort erbij.

      Verwijderen
  3. Geen sorry, het is heel logisch!
    Werk ze vandaag en wat een heerlijke foto van poezebeest en hondje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja je lijf laat even weten dat je een aantal pittige weken achter de rug hebt. Dat begrijpt toch iedereen. Rustig aan. Groet Rita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel. Ik heb het vaker, maar ben er eigenlijk nooit op bedacht. Gelukkig voelde ik me vandaag een stuk beter dan gisteren.

      Verwijderen
  5. Sterkte en hoop dat je op je werk de zonodige afleiding kan vinden

    BeantwoordenVerwijderen
  6. 't Is ook heftig allemaal... En het komt bovenop ander verdriet en gemis. Het zal een plekje moeten krijgen, maar zoiets duurt een tijd (je). Fijn als je in je werk even 'je andere ik' kunt zijn; dat haalt je er even uit...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En ik heb geweldige collega's. We zijn een heel goed team.

      Verwijderen
  7. Wat fijn dat de dag op je werk goed was!
    Thea

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Er is ruimte voor verdriet en ook ruimte voor andere dingen. Het is fijn dat het zo kan.

      Verwijderen
  8. Het gewone leven weer oppakken is vaak moeilijk, maat kan ook deugd doen omdat je minder tijd hebt en meer afleiding hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is goed om weer door te gaan. Niet gewoon doorgaan, daarvoor spookt er teveel door mijn hoofd, maar de afleiding is wel goed.

      Verwijderen
  9. Jij ook een goede dag gewenst. Een evenwicht vinden tussen verdriet en afleiding vind ik altijd lastig...

    BeantwoordenVerwijderen