intro

Mijn naam is...

Mevrouw W. (Bijgewerkt op 14-03-2024) Een bekende in blogland, ook al is het alweer een aantal jaren geleden dat ik met mijn vorige webl...

dinsdag 16 januari 2024

lynx

Een dag werken viel nog niet zo mee, na die val. Ik heb op paracetamol geleefd en ik was best wel heel erg moe aan het eind van de dag. Maar... het gaat nu gelukkig alweer een stuk beter. Ik voel het nog wel, maar daar is geen paracetamol meer voor nodig. 

😺 😺 😺 😺 😺 😺

Onze Moppie:


Hieronder is te zien dat ze van de lynx afstamt, met die pluimpjes aan haar oren😉: 


Moeder Miep heeft dat niet:


Moppie is meestal in de buurt van onze herdershond te vinden, maar hier zoekt ze toch ook een keer Bee op:


😽 😽 😽 😽 😽 😽

Zoonlief is weer thuis na zijn vakantie in Praag. Hij en zijn vrienden hebben het goed gehad.

Hierbij wil ik je een fijne dag wensen!

22 opmerkingen:

  1. Miep heeft een goed huis nuitgezocht en jullie een groot mooi cadeautje geven die mooie Moppie.
    Herstellen van een val duurt even en alles kost je meer energie dus logisch dat je moe was

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vandaag ging het wel beter, maar de rest van de avond blijf ik lekker op de bank.
      Miep is veel buiten, maar eenmaal binnen ligt ze graag bij me.

      Verwijderen
  2. Ik vind je Moppiefoto's als altijd weer super. En Moppie ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelukkig dat het wat beter gaat, werken met pijn valt niet mee!
    Wat grappig, de pluimpjes.
    Je zoon nu weer aan het werk, fijn dat hij en z’n vrienden een goede vakantie gehad hebben!
    Thea

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hij is vandaag weer gaan werken. Tijdens de kerstperiode was hij ook vrij en heeft hij van alles aan zijn auto gedaan. Vandaag is de auto gekeurd en goedgekeurd. dat heeft hem flink wat geld bespaard.

      Verwijderen
  4. Wat erg van die val. Hoop dat je snel weer salto's kan maken. Zonder gekheid is eng dat vallen op oudere leeftijd. Poesje is zo knap. Vast heerlijk om je kind weer in de buurt te hebben. Heb ik ook altijd als de zoon van X en schoondochter weer lekker op hun plekje zijn.
    Hélène Pourquoi pas

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is zeker fijn om hem weer thuis te hebben. Maar ik vond het ook heel erg leuk dat hij met vrienden weg was.
      Dat vallen moet ik niet te vaak doen. Nu ben ik er goed van af gekomen, maar het kan ook eens een keer misgaan.

      Verwijderen
  5. Het contrast tussen de grote hond en de kleine poes is geweldig. Eén hap en poes is weg. 😉

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. In het begin was ik daar wel bang voor. Gelukkig is Moppie altijd slim genoeg geweest om zich weg te steken als de honden te overheersend werden.

      Verwijderen
  6. Lieve help, werken na zo'n val is geen pretje! Je bent een taaie...
    Rode poezen vind ik toch zo mooi, maar ik heb er nog nooit eentje gehad. Ja, dat roofdier zie je er toch wel in!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gelukkig houden mijn collega's en ik wel rekening met elkaar. En als het moet nemen we werkjes van elkaar over.

      Verwijderen
  7. Wat ziet Moppie er nog klein uit naast Bee, zal bij de herdershond nog wel meer opvallen.Schattig om te zien, zo'n pruts naast een grote hond.
    Vallen kan lelijk aankomen, je ligt voor je het weet, fijn dat het weer beter gaat.
    Betsy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Moppie moet nog een beetje groeien. En die honden zijn ook best wel groot.

      Verwijderen
  8. pijn vreet energie. Gelukkig dat het beter gaat

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik moet maar niet te vaak van die stunts uithalen, dat is niet goed voor me.

      Verwijderen
  9. Fijn dat je niets overgehouden hebt van je val. Ik val nog weleens, te onzeker op mijn benen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beterschap. En wat een mooi katje is moppen geworden. Geertje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijke moppie en hoop dat je de tijd neemt en krijgt om te herstellen van de val.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik kan ervan meespreken. Het herstel van een val kan (te) lang duren. Ik wens je veel en snel beterschap

    BeantwoordenVerwijderen