intro

Mijn naam is...

Mevrouw W. (Bijgewerkt op 14-03-2024) Een bekende in blogland, ook al is het alweer een aantal jaren geleden dat ik met mijn vorige webl...

zaterdag 20 januari 2024

...

Vandaag gaan wij afscheid van mijn schoonmoeder nemen. Ze zal slaapmedicatie krijgen en ze gaat daardoor de tijd tot haar overlijden niet meer bewust meemaken. Palliatieve sedatie heet dat. Hoe lang het zal duren voordat ze overlijdt is van tevoren niet te zeggen, het ligt eraan hoe sterk ze nog is. Zelf is ze heel erg dankbaar dat dit proces nu in gang gezet gaat worden. Ze is op, ze is moe, eten en drinken gaat niet meer en voor haar is het genoeg geweest. 

De komende tijd ben ik even niet op mijn weblog te vinden en voor dit bericht schakel ik de mogelijkheid om te reageren uit. Ik weet dat jullie aan ons denken 💖