intro

Mijn naam is...

Mevrouw W. (Bijgewerkt op 14-03-2024) Een bekende in blogland, ook al is het alweer een aantal jaren geleden dat ik met mijn vorige webl...

zondag 24 december 2023

oranje

Vroeger hadden wij Fred, een rode kater. Alles aan Fred was rood, nou ja oranje eigenlijk en ook zijn ogen waren oranje en dat vond ik ontzettend mooi.

Dit is Miep:


En de ogen van Miep zijn lichtgroen, bijna geel. 


En kijk onze Moppie nou toch eens:


Zij heeft oranje ogen!
Pas als een kitten negen maanden is, zullen de ogen de uiteindelijke kleur hebben. Ik hoop toch zo dat ze deze kleur zullen blijven!


Hierbij wil ik je een fijne dag wensen!

14 opmerkingen:

  1. Bij elke foto van Moppie wordt ik verliefder op haar, gelukkig dat ze bij jullie mag blijven

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben ook wel blij dat we haar gehouden hebben. Het is toch wel heel erg leuk om haar te zien opgroeien.

      Verwijderen
  2. Wat leuk, mooie kleur!
    Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is het toch een schoonheid en fotogeniek. Goede dagen wiens ik jou en je familie. Rita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het valt niet altijd mee om er een goede foto van te maken, want het is geen stilzitter.
      Jij en je naasten ook fijne dagen gewenst.

      Verwijderen
  4. Mooi hè? Onze rode kater heeft ook zulke mooie oranje ogen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Onze poes heeft dezelfde kleur ogen als Moppie, hoewel ze verder helemaal grijs is. Ik vind het ook een mooie, sprekende kleur.Verderop in de straat woont een witte poes met 1 blauw en 1 groen oog, heel apart.
    Bij deze wil ik jullie een waardevolle Kerst wensen, ondanks de zorgen om schoonmoeder,
    maak er nog wat moois van voor haar,
    Betsy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Een grijze kat met oranje ogen... Dat lijkt me ook mooi.
      Bedankt voor de kerstwens.

      Verwijderen