intro

Mijn naam is...

Mevrouw W. (Bijgewerkt op 14-03-2024) Een bekende in blogland, ook al is het alweer een aantal jaren geleden dat ik met mijn vorige webl...

zaterdag 23 december 2023

alvast

Het is nog twee dagen tot Kerst en ik hoop dat je hele fijne dagen zal hebben.


Dit jaar was ik heel erg laat met het versturen van onze kerstkaarten. Ik vergat om postzegels te gaan en als ik er wel aan dacht waren er in de winkel geen postzegels meer : "ze komen vanmiddag weer binnen als het goed is". Pas donderdag aan het einde van de middag, nadat ik in mijn auto op het parkeerterrein de net gekochte postzegels op de enveloppen geplakt had, gingen de kaarten op de post. Met een beetje geluk zijn ze gisteren bezorgd of vallen ze vandaag bij de geadresseerden op de mat. Alleen de kaart naar mijn nicht in Australië zal niet op tijd zijn.

Hierbij wil ik je een fijn weekend wensen!

18 opmerkingen:

  1. Momenteel doen kerstkaarten er een week over, minimaal..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De 'allerbeste wensen voor 2024' zijn dan wel op tijd en de 'fijne feestdagen' zijn dan alvast voor volgend jaar :)

      Verwijderen
  2. Fijn weekend gewenst en met de kerstdagen genieten wat nog met de moeders kan. Het zal een gedenkwaardige kerst worden

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel. Man en zoon zijn gisteren naar moeder/oma geweest. We wisselen elkaar allemaal een beetje af.

      Verwijderen
  3. Ook voor u mooie Kerstdagen en voor 2024 een liefdevol jaar en veel gezondheid !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goede kerstdagen met de familie en je moeder.Maak herinneringen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijne kerstdagen, en hopelijk wordt het voor jouw schoonmoeder toch nog een mooie kerst.....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel. We gaan er alles aan doen om het goed te laten verlopen en er een mooie kerst van te maken.

      Verwijderen
  6. Dank je wel voor de goede wensen. Voor jullie ook fijne kerstdagen en een goede jaarwisseling.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dank je. Ik wens je mooie feestdagen en een gezond en liefdevol 2024.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Kerst- en nieuwjaarswensen stuur ik tegenwoordig uitsluitend nog digitaal. Daarmee ben ik een kleine tien jaar geleden begonnen toen half januari nog een stapel kaarten, geadresseerd en keurig op PC gesorteerd, teruggevonden werd in de schrijfmap,. Er moesten nog postzegels op en dat was er bij in geschoten. Of beter gezegd; domweg vergeten te kopen. En om al die kaarten nou half januari alsnog te versturen; een dergelijke vertraging zou zelfs de grootste fantast niet meer geloofwaardig op het conto van de postbode kunnen schrijven.
    Komt nog bij dat er van huis uit nooit kerstkaarten verstuurd werden, -dat deed niemand in de omgeving waar ik opgegroeid ben-, maar uitsluitend nieuwjaarkaarten. Het zit dus ook niet in mijn systeem en wat ook mee zal spelen is dat mijn moeder uit een familie komt die 'altied met de lèeste snikke' komt. 't Zit dus ook in de familie.
    Ook van mijn kant wens ik jou en iedereen die je na staat een hele fijne en vooral vredige Kerst en een gezond en plezierig nieuwjaar.
    De kop derveur en de bienen under 't gat holden in goed Drents.

    BeantwoordenVerwijderen