intro

Mijn naam is...

Mevrouw W. (Bijgewerkt op 14-03-2024) Een bekende in blogland, ook al is het alweer een aantal jaren geleden dat ik met mijn vorige webl...

donderdag 28 december 2023

optocht

Na een toch wel vermoeiende kerst en een hele dag werken, lag ik in mijn loungepak op de bank. Geen zin meer om ook nog maar iets te doen en toch... even later zaten manlief en ik in de auto om naar de stoet verlichte vrachtwagens en tractors te gaan kijken, die door de streek trok. Er deden iets van 125 voertuigen mee.


Het was koud om buiten te staan, maar toch zeker de moeite waard. De deelnemers hadden goed hun best gedaan om alles mooi uit te dossen. Leuk om te zien.

Vandaag heb ik een vrije dag en vanmorgen ben ik nog even terug in bed gestapt. Ik was moe en had het koud. Na anderhalf uur slapen voelde ik me gelukkig alweer een stuk beter. Vanmiddag hebben mijn moeder en ik een overleg met haar arts en de contactverzorgende. Zo'n gesprek vindt twee keer per jaar plaats. 


16 opmerkingen:

  1. Moet mooi geweest zijn die stoet. Ik zag ook foto's van vrienden voorbij komen op Facebook.
    Niet ziek worden met oud & nieuw hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, dat hoop ik ook niet. Kreeg later op de dag hoofdpijn en lag heel vroeg in bed. Nu nog steeds wat hoofdpijn, maar dat zal wel overgaan. Is het soort hoofdpijn wat ik wel vaker heb.

      Verwijderen
  2. Oh ja, bij ons gaat er ook altijd Zo'n stoet voorbij. Leuk om te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wij wonen in het buitengebied en we zagen de stoet al van ver rijden.

      Verwijderen
  3. Dat is bij ons niet maar wel in het voorjaar een stoet voor kinderen met een beperking die natuurlijk geweldig vinden het in zo'n grote vrachtwagen zitten. Die mogen vooral heel veel toeteren, het is echt een oorverdovende herrie en komen langs mijn tuin die aan de Provinciale weg ligt. Je hoort ze van heel ver weg aankomen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat hebben ze hier ook jaren gedaan en nu helaas niet meer. Als ze in de buurt kwamen, gingen we altijd zwaaien.

      Verwijderen
    2. ja dat zwaaien hoort er ook bij Op de rotonde staat het ook altijd vol mensen

      Verwijderen
  4. Alleen via foto's gezien. Het moet mooi geweest zijn

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is/was op verschillende plaatsen in de provincie. Echt heel erg leuk om te zien. Waar wij stonden reden ze redelijk snel, maar in de dorpen hadden ze minder vaart.

      Verwijderen
  5. Niet zo gek hoor dat je lichaam protesteert, het zijn zware dagen voor je, en dat uit zich dan in fysiek ongemak. Ik hoop dat je je inmiddels weer beter voelt, en wens je een goede jaarwisseling.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel.
      Nog steeds hoofdpijn, wel gewerkt vandaag en straks naar schoonmoeder toe.

      Verwijderen
  6. Leuk dat zoveel mensen moeite doen om zo'n toch bijzonder te maken! Ik kan me voorstellen dat het leuk is om te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ze hadden echt hun best gedaan. Leuk dat er zoiets georganiseerd wordt.

      Verwijderen
  7. Hier was ook een lichtjes tocht. Maar dan met heel veel tractors.
    Ik ens je beterschap en een fijne jaarwisseling. En een liefdevol nieuwjaar

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hier was ook een lichtjes tocht. Maar dan met heel veel tractors.
    Ik ens je beterschap en een fijne jaarwisseling. En een liefdevol nieuwjaar

    BeantwoordenVerwijderen