intro

Mijn naam is...

Mevrouw W. (Bijgewerkt op 14-03-2024) Een bekende in blogland, ook al is het alweer een aantal jaren geleden dat ik met mijn vorige webl...

vrijdag 8 december 2023

boys

Stel, je koopt in juni 2022 kaarten voor een voorstelling die in december gepland staat en een paar dagen voordat de voorstelling plaats zal vinden, wordt deze geannuleerd en naar een jaar later verzet. Wat heb je dan?

 Anderhalf jaar voorpret! 

En voorpret hebben een paar vriendinnen en ik zeker gehad. We gingen namelijk naar The Chippendales toe. 

Van tevoren hadden we een tafel in een restaurant vlakbij het theater gereserveerd, waar we om zes uur aanschoven. Na een heerlijke maaltijd, gingen we naar het theater toe waar de show kon beginnen. 

Echt, we hebben zo ontzettend veel gelachen!


De heren gaven een mooie show weg en de avond vloog voorbij.

En na alle voorpret, kunnen we nu napret hebben. Mochten de heren nog eens in de buurt komen, dan gaan we er beslist weer naartoe. 


20 opmerkingen:

  1. Echt? Mij trekt dat totaal niet, maar ik hoorde van een vriendin ook al dat het super was. En nu dus weer van jou.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zit nog na te genieten! We hebben een hele erge leuke avond gehad.

      Verwijderen
  2. Wat heerlijk lang voorpret en wat een goede manier om naar het uitstel te kijken : )

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vorig jaar, toen het op het laatste moment niet doorging, viel het behoorlijk tegen. Maar het wachten werd nu echt wel goed beloond.

      Verwijderen
  3. Wat heerlijk dat jullie zo genoten hebben!
    Niks voor mij, denk ol!
    Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jetje bestaat dat nog steeds? Ik ben er eens naartoe geweest toen het net begon eind 80-er jaren denk ik, met collega's en vond het vooral heel erg amateuristisch, wel gelachen natuurlijk/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Amateuristisch is het allang niet meer. Ze gaven een goede show weg. De interactie met het publiek was ook geweldig.

      Verwijderen
  5. Ik heb ze gezien in de jaren '90. Eerlijk? Ik vond het helemaal niks. Ik ging mee met een groepje dames omdat ik uitgenodigd was, maar het was echt niks voor mij. Vooral die gillende vrouwen in de zaal vond ik er ver over.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat gegil hoort er natuurlijk wel een beetje bij. Zelf ben ik niet zo'n type dat gaat gillen, maar ik vind het wel heel leuk hoe anderen doen.

      Verwijderen
  6. Zooo, dat is nog eens een lange voorpret!
    Fijn dat het dan ook nog echt genieten is!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een uitje, zeg. Lang moeten wachten en nu konden jullie dan eindelijk. En dat het zo’n succes was is dan wel erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik denk dat als je met een leuke groep vrouw zoiets gaat doen je ontzetten veel lol hebt en dat hebben jullie gehad. Leuk toch!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. We waren met ons zessen en we hebben nu heel wat om over te praten :)

      Verwijderen
  9. Wat leuk voor jullie. Lange voorpret en ook nog eens een fijne avond met veel lachen. Mooi hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Denk zelf dat ik er niet veel aan zou vinden, maar gelukkig verschillen smaken en over smaak valt niet te twisten.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is zeker zo. En ik kan me ook wel voorstellen dat niet iedereen dit leuk vindt, maar wij hebben een geweldige avond gehad.

      Verwijderen