intro

Mijn naam is...

Mevrouw W. (Bijgewerkt op 14-03-2024) Een bekende in blogland, ook al is het alweer een aantal jaren geleden dat ik met mijn vorige webl...

zaterdag 11 november 2023

xxx


Dank jullie wel allemaal. 
Het is fijn dat er zoveel mensen aan ons denken op een dag als gisteren, de geboortedag van Justus. 

Mijn moeder belde, we kregen appjes. De zus en moeder van manlief kwamen een bloemetje brengen en dat brak de dag een beetje. Deze schoonzus neemt op de geboortedag van Justus ook altijd vrij, want werken lukt dan toch niet omdat ze steeds aan hem moet denken. 

En verder... om te wandelen was het geen weer. Manlief heeft wat zitten lezen en ik ben met naaiwerk bezig  geweest. 

12 opmerkingen:

  1. Een moeilijke dag. Fijn dat er zoveel mensen hun medeleven toonden en dat je ook nog wat bezoek kreeg.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, dat was fijn. Ik ben daar ook altijd heel erg dankbaar voor.

      Verwijderen
  2. Bijzonder dat je vandaag de foto van de andere kant genomen plaatst.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die foto van in dat bos, dat hij wegloopt, had ik daar bewust voor gekozen. De foto dat hij uit de zee loopt, vind ik zelf een hele mooie foto. Het heeft iets oneindigs, vind ik.

      Verwijderen
  3. Ik plaatste gisteren alleen een 🩷, omdat er geen woorden zijn die iets toevoegen op zo'n dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie foto. Liefs, E

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel. Toen mijn vader overleden is, is deze foto met hem mee de kist ingegaan. Mijn moeder heeft deze foto ook in een lijstje op haar kamer staan en als zij komt te overlijden gaan we dat ook doen. En daar komt dan ook een foto bij waar mijn broers, zus en ik opstaan. Ze heeft aangegeven dat ze het graag zo wil.

      Verwijderen
  5. Een foto om te koesteren samen met mooie herinneringen. Bewaar ze in je hart.

    BeantwoordenVerwijderen