intro

Mijn naam is...

Mevrouw W. (Bijgewerkt op 14-03-2024) Een bekende in blogland, ook al is het alweer een aantal jaren geleden dat ik met mijn vorige webl...

vrijdag 10 november 2023

mis je

 Vierentwintig jaar geleden werd op 10 november Justus geboren.


Een jongen die graag 100 had willen worden:


Maar niet ouder werd dan 17 jaar, 104 dagen en 2 uur. 

We vieren zijn verjaardag niet meer, maar herdenken dat hij heeft bestaan. Nooit, echt geen enkel moment is hij uit mijn gedachten. Bij alles wat ik doe en overal waar ik ben, denk ik aan hem.


Terwijl zijn leven stopte ging alles door. De meeste van zijn vrienden en klasgenoten hebben vaste relaties en sommigen zijn al vader of moeder. Ik ben niet jaloers en ik ga me ook niet voorstellen hoe hij nu zou zijn als hij nog geleefd had, maar het doet wel pijn. We hadden hem een lang leven gegund. Het heeft niet zo mogen zijn.

29 opmerkingen:

  1. Ik denk vandaag aan jou en jullie zoon Justus. Wat was hij een mooie baby met een lieve lach.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat blijft een moeilijk iets vergeten doe je het nooit ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Moeilijk is en blijf het ,om je kind te missen .

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een extra moeilijke dag weer veel sterkte,
    Betsy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige babyfoto! Ja, dit lijkt me echt het allerergste wat je kunt overkomen in je leven... het went ook nooit en ik snap dat je er elke dag mee leeft. Sterkte, speciaal vandaag, maar ook voor alle andere dagen en moeilijke momenten!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Warme knuffel. Prachtkind.
    Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een verdriet,
    het ergste wat een ouder overkomen kan
    Het gemis went nooit
    en blijft eeuwig.
    Sterkte ❤️❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ontroerend de beide foto's. Natuurlijk denk je elke dag aan hem, dat zullen mooie en verdrietige gedachten zijn. Sterkte vandaag ook voor je man en zoon

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb al een Lichtje aangestoken...Het zal dewereld niet verwarmen maar toch.
    En jij bent een veerkrachtige vrouw,Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hartverscheurend is jouw/jullie verhaal. Sterkte vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie babyfoto. zo'n open gezichtje, Natuurlijk is hij elke dag in je gedachten. Hij is een stuk van jou. De foto waarin hij wegloopt vind ik zo aangrijpend. Op weg naar...Hij moet een obstakel over en je ziet niet waar hij naar toe gaat... Ik wens jullie vandaag extra veel kracht toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Sterkte vandaag en alle andere dagen.
    Maar wat een mooie en bijzondere manier van delen/herinneren, hier.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het moet verschrikkelijk zijn om je zoon te moeten missen .Op een dag als deze zal het gemis dubbel hard aankomen .Ik wens jullie veel sterkte

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige foto's en wat een gemis.
    Soms weet je niet wat je moet zeggen. Is een virtuele arm om je schouder het enige wat je kunt doen.
    Heel veel sterkte vandaag en alle komende momenten en dagen. Voor jou en je gezin.

    Dikke kus Joanne 😘🧡

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het doet zeker pijn en het gemis zal altijd een plekje bij je houden. Je leert er mee leven of liever gezegd mee omgaan. Ik wens je heel veel sterkte. Dikke knuffel.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat was hij een mooi kindje... Sterkte voor nu en elke dag weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. sterkte hoor, koester je herinneringen aan hem.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Veel sterkte deze dagen.
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een schattig ventje op die eerste foto. En de laatste foto is ook prachtig. Ik kan me voorstellen dat je altijd aan hem denkt. Sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat moet dit verschrikkelijk zijn, een kind verliezen, erger is er niet. Ik huil even bij dit blogbericht, moet aan mijn lieve broer denken die niet lang meer te leven heeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Veel sterkte vandaag. Heel goed dat je altijd aan hem denkt, hij was je kind. Ik vind het moedig van je dat je het leven, misschien zo goed en kwaad als het gaat, toch weer positief hebt opgepakt. Respect!

    BeantwoordenVerwijderen