intro

Mijn naam is...

Mevrouw W. (Bijgewerkt op 14-03-2024) Een bekende in blogland, ook al is het alweer een aantal jaren geleden dat ik met mijn vorige webl...

zaterdag 18 november 2023

stil

Waarom is het hier zo stil? 

Ik was een paar avonden niet thuis en dat komt mede door een feestje dat er aan zit te komen. Er wordt een soort levensboek voor de jarige gemaakt, die zestig wordt. Ik heb duizenden foto's doorgespit, talloze fotoboeken van zijn beginjaren bij zijn moeder doorgekeken. Van alles op internet opgezocht over zijn geboortejaar en over andere dingen. Het levensboek begint vorm te krijgen en samen met iemand die hem beter kent, gaan we komende week teksten bij de foto's verzinnen. Daarna kan alles uitgeprint worden. 

En verder?

 Er was een feestje op mijn werk met goed eten en heerlijke feestmuziek. Ik heb gedanst en de polonaise gelopen en vooral heel erg veel plezier gehad.

Ik moest naar het ziekenhuis voor bloedafname en koppelde daar gelijk een bezoekje aan de kringloop aan vast. Daarna naar de Action, want eerst kijken of wat ik nodig had bij de kringloop te koop was. Ik kocht wat kerstspullen waar ik mee wil knutselen. Ideeën genoeg, alleen moet eerst dat levensboek af zijn. Daarna heb ik weer tijd voor handwerken en knutselen... en ook voor bloggen.


13 opmerkingen:

  1. Dat lijkt me een heel werk, dat levensboek wat jij aan het maken ben. Maar wel heel leuk om te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad veel werk en ik hoop dat de jarige er blij mee gaat zijn.

      Verwijderen
  2. Dat zijn allemaal leuke bezigheden! Bloggen komt vanzelf wel weer. Prettig weekeinde.
    Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelukkig een leuke drukte. Herkenbaar trouwens: eerst dat en dat en dan kan ik weer...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Was het voor jou een reis door het verleden,die fotoboeken?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke dingen om te doen en naar uit te kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bloggen heeft geen haast. Lijkt me wel leuk om te maken, zo'n levensboek.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk, zo'n boek maken en fijn dat dat samen gedaan kan worden.
    En bloggen? moet wel ontspannen blijven, hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gelukkig geen nare reden dat het stil was...

    BeantwoordenVerwijderen