intro

Mijn naam is...

Mevrouw W. (Bijgewerkt op 14-03-2024) Een bekende in blogland, ook al is het alweer een aantal jaren geleden dat ik met mijn vorige webl...

woensdag 1 november 2023

kleuren

Verval in de tuin. Oftewel herfst.

En toch valt het nog mee. Er bloeit nog best wel veel.

De blaadjes van de bomen veranderen van kleur en beginnen te vallen.


En Miep past ook best wel goed bij al die herfstkleuren 😁




Na alle regen van de laatste tijd is het wel heel erg nat in de tuin en er komt nog veel meer regen aan. Ook dat is herfst. 

15 opmerkingen:

  1. Mooie herfstfoto’s en inderdaad, nog genoeg kleur!
    Miep past inderdaad goed bij de kleuren.
    Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geniet er van. Na de storm van morgen zal er minder blad zijn

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Waarschijnlijk zullen de blaadjes ons morgen wel om de oren vliegen.

      Verwijderen
  3. Mooie herfstfoto's. Ik schrok ervan toen ik vanmorgen de tuin inkeek dat de dahlia's nog volop bloeiden. Ik ben wel een uur bezig geweest om de uitgebloeide eruit te halen. De bladeren van de hosta's zijn knalgeel maar de wilde wingerd kleurt mooi geel en rood. De mooie kleuren vind ik dan ook het enige positieve aan de herfst.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ook hoor. Ik vind de kleuren mooi en voor de rest kijk ik uit naar het voorjaar.

      Verwijderen
    2. Ha, ik denk er precies zo over!

      Verwijderen
  4. We hebben uitzicht op veel bomen, hoge en wat lagere en struiken, grootste deel is best nog groen, vanmorgen scheen de zon erop en was het prachtig . Verder vind ik het vooral koud en nat en is er weinig aan buiten.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind ook niks aan dit weer. Gelukkig schijnt nog af en toe de zon.

      Verwijderen
  5. Ook in de herfst heeft jouw tuin z'n charme.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel. Ik doe er nu niet zoveel meer aan. Het is te nat.

      Verwijderen
  6. De herfst is vaak prachtig, dat vind ik ook. Maar wat weer betreft, zou het momenteel wat beter kunnen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is al behoorlijk aan het stormen en ik zal blij zijn als het later op de dag minder gaat worden. Ik hou echt niet van storm.

      Verwijderen
  7. Wat een schitterende foto's heb je gemaakt, en wat een prachtige tuin hebben jullie!

    BeantwoordenVerwijderen