intro

Mijn naam is...

Mevrouw W. (Bijgewerkt op 14-03-2024) Een bekende in blogland, ook al is het alweer een aantal jaren geleden dat ik met mijn vorige webl...

donderdag 23 november 2023

ik ga naar naailes...

... en neem mee:


Een kleine verstekeling! 
Nou nee hoor, ik heb Moppie toch maar uit mijn naailestas gehaald voordat ik van huis wegging. 

Bijna vier maanden is ze nu en het is me wat hoor! Er zit niet veel rust in dat kleine lijfje. 


Naar buiten gaat ze nog niet. Ik wil daarmee wachten totdat ze gesteriliseerd is. Vanaf volgende maand zou ze in principe geslachtsrijp kunnen zijn en de afspraak met de dierenarts is dat ze voor februari gesteriliseerd zal worden.

🙀 🙀 🙀 🙀 🙀 🙀

Het levensboek waarmee ik bezig was, voor iemand die zestig wordt, is af. Het boek telt dertig a-4tjes. Het is dus best wel een dik boekwerk geworden, maar wel heel erg leuk vinden degenen die het al gezien hebben. De jarige zelf krijgt het boek dit weekend. 

🕮 🕮 🕮 🕮 🕮 🕮

Hierbij wil ik je een fijne dag wensen!

18 opmerkingen:

  1. Oh die foto van Moppie. Dat is echt een plaatje. Als het een kaart was zou die vast goed verkocht worden

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat Bertiebo zegt. Echt een foto voor een postkaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke foto’s, kan ook niet anders met zo’n lollig katje!
    Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijke foto's weer. Maakt mij blij. Er zijn gelukkig nog dingen die positief raken in deze wereld. liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Reacties
    1. Dank je wel. Een kitten in huis vrolijkt de boel behoorlijk op.

      Verwijderen
  6. Het is een schitterend diertje en ze ziet er tierig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die kleintjes hebben een enorme fantasie om nieuwe leuke plekjes te vinden. Wij hebben wel eens een kitten uit de handtas van mijn moeder gevist. Alles, wat open staat, is interessant….
    Wat zal de jarige verrast en blij zijn met het boekwerk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Kittens zijn ook zo nieuwsgierig! Als je iets nieuws neerzet moet dat gelijk onderzocht worden.

      Verwijderen
  8. Die eerste foto is echt prachtig. Leuk om naar naailes te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schatje. Is ze. En...moet ze perse naar buiten. De kat van mijn dochter komt alleen buiten in hun afgezette tuin als ze er bij zijn. Dat gaat heel goed.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Onze voordeur is gelijk de toegang tot de keuken en woonkamer, daar zit geen halletje tussen. Als het mooi weer is staat deze deur open zodat de honden lekker naar buiten kunnen. En zelf vinden we ook wel lekker als die deur bij mooi weer openstaat. De laatste weken hebben we die deur dicht gehouden om Moppie binnen te houden, maar van het voorjaar gaat de deur gewoon open en kunnen de poezen ook in en uit lopen.

      Verwijderen
  10. Die Moppie, wat is het toch een geweldig leuk katje!

    BeantwoordenVerwijderen