intro

Mijn naam is...

Mevrouw W. (Bijgewerkt op 14-03-2024) Een bekende in blogland, ook al is het alweer een aantal jaren geleden dat ik met mijn vorige webl...

vrijdag 24 november 2023

alvast voor kerst

Op de Facebookcommunity 'Creatief met Action' staan in deze tijd van het jaar leuke werkstukken die anderen al voor de kerst gemaakt hebben. Ideeën zat! Voor mij was het een reden om een keer in mijn kerstspullenvoorraad te grabbelen en met oude en nieuw gekochte spullen maakte ik het volgende: 


De basis van mijn creatie, een metalen ring op standaard (⌀ 40 cm), had ik nog over van een kerststuk, dat ik twee jaar geleden met de personeelsvereniging gemaakt had. Dat was dus een gevalletje van 'wie wat bewaart die heeft wat'. In het begin dacht ik nog even dat het niet echt iets bijzonders ging worden, maar ik ben er nu wel heel erg tevreden over trots op. 

Normaal gesproken begin ik pas met kerstversieringen na Sinterklaas, maar ik had nu zin om er al vroeger aan te beginnen. Met het kerstboompje en de verlichte kerststerren voor de ramen wacht ik nog wél tot na 5 december. 


24 opmerkingen:

  1. Mooi geworden. Bij de kringloop kwam ik nieuw in verpakking takken met die hele kleine lichtjes eromheen gewikkeld, die staan nu in de keuken al aan, zit een heel lang snoer aan, dat is echt handig. Meestal is het klunzen met verlengsnoer

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is inderdaad handig. Het is toch wel gezellig al die lichtjes.

      Verwijderen
  2. Wat een leukerd! Helemaal met die gnome erbij. Heel mooi gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zeker heel goed gelukt. Beetje sfeer er al in brengen goed idee maar met de boom en kerststerren ga ik ook pas na 5 dec aan de gang. Gister deed ik een rondje in het donker. Ik heb wel al 10 kerstbomen geteld ...binnen hè. Bijzonder

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ken ook een aantal mensen die de kerstboom al hebben staan. Ik wacht daar liever nog even mee.

      Verwijderen
  4. Echt heel leuk geworden!
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er heel mooi uit!
    Betsy

    BeantwoordenVerwijderen