intro

Mijn naam is...

Mevrouw W. (Bijgewerkt op 14-03-2024) Een bekende in blogland, ook al is het alweer een aantal jaren geleden dat ik met mijn vorige webl...

maandag 16 oktober 2023

organiseren

Het is toch zo'n droppie, onze Moppie:



😸 😸 😸 😸 😸

We hebben vakantie: man, zoon en ik. De herfstvakantie van de scholen zijn hier volgende week en wij zitten daar dus een week voor. Het is wel heel erg fijn dat zoonlief nu ook vrij is en ik het daardoor 's morgens ook rustiger kan aandoen. Omdat hij niet wakker wordt van een wekker, ben ik zijn wekker. En als hij naar zijn werk moet, sta ik om half zes op. Deze week hoeft dat gelukkig eens niet. Ik ben trouwens toch wel vroeg wakker, maar mijn tempo ligt nu een stuk lager dan normaal. 

Er moet door man en zoon geklust en opgeruimd worden. Ik kan me wel bezighouden met de tuin en met andere dingen. Daarnaast zijn we druk met het organiseren van een feest voor iemand die vijftig wordt. We hebben afgelopen weekend al overleg met anderen hierover gehad. Een paar weken terug was ik naar Middelburg toe om versieringen voor het feest te kopen: dingen als vlaggenlijnen, ballonnen en een sjerp. Op de dag zelf gaan we met een paar man de boel versieren en voor de rest ook tijdens het feest van alles doen. Deze week ga ik foto's van de jarige verzamelen en daarmee iets moois in powerpoint maken. We hebben het er maar weer druk mee, maar het is wel heel erg leuk om te doen. 
 

18 opmerkingen:

  1. Prachtige foto van Moppie, al een echte kat aan het worden

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooie foto van Moppie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dus een weekje 'anders dan anders', maar wel heel leuk! Oh, die Moppie... om op te eten...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Man en zoon gaan met een volle aanhangwagen naar de milieustraat toe. Ik ben in de tuin bezig. Nu is het tenminste nog mooi weer.

      Verwijderen
  4. Wat leuk is dat he iets organiseren. Ben er zelf dol op en dat is dan voor van alles en nog wat. Wilde zelfs helpen de bruiloft van mijn ex organiseren omdat zij uit Brazilië komt en heg nog steg hier wist maar daar wilde zij ABSOLUUT niet. haha zo raar.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat snap je toch niet hè 🤪

      In mijn schoonfamilie zijn we goed in feesten organiseren. We voorzien liedjes van eigen tekst, verkleden ons en voeren van alles op. We hebben al de gekste creaties aan gehad.

      Verwijderen
  5. Wat een mooie foto weer van Moppie!
    Leuk voor d'r dat jullie deze week meer thuis zijn, kan ze lekker "meehelpen", komt ze al buiten?
    Hopelijk treffen jullie nog wat mooi weer deze week, in elk geval wens ik je een fijne vakantie,
    Betsy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel.
      We houden Moppie nog binnen, dat vinden we prettiger. De auto's rijden hier zo hard...

      Verwijderen
  6. Geniet de vakantie! Fijn met zijn allen samen. En dat feest wordt geweldig, dat lees ik nu al.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat vroege opstaan zit waarschijnlijk in je systeem. Slaap lekker uit,voor zover dat kan

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk, een weekje vakantie en lekker rommelen in en rond huis.
    Wat .is Moppie toch een knapperd!
    Thra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gisteren ben ik 's morgens in huis bezig geweest en 's middags in de tuin. Het was mooi weer om buiten te werken.

      Verwijderen
  9. Half zes is vroeg, ik weet er alles van. Ik zou graag eens uitslapen, maar het lukt niet.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik kan het ook niet. Zelfs als ik heel laat in mijn bed lig, dan word ik nog zo vroeg wakker.

      Verwijderen