intro

Mijn naam is...

Mevrouw W. (Bijgewerkt op 14-03-2024) Een bekende in blogland, ook al is het alweer een aantal jaren geleden dat ik met mijn vorige webl...

vrijdag 15 september 2023

Moppie

Zeven weken is Moppie nu.


Haar oogjes zijn aan het veranderen en niet meer zo blauw als eerst. Ik ben benieuwd of ze dezelfde gelige ogen als haar moeder zal krijgen.


Ze rent, klautert en springt. Drinken doet ze nog af en toe bij haar moeder, maar ze eet ook kittenbrokjes en natvoer voor kittens. Ze gaat al een paar weken op de kattenbak. Nog even en ze heeft haar moeder alleen nog maar nodig om lekker tegenaan te liggen.

🙀 🙀 🙀 🙀 🙀 🙀

Hierbij wil ik je alvast een fijn weekend wensen!

24 opmerkingen:

  1. Wat een fotomodel!
    Jij ook een fijn weekend,
    Betsy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb geloof ik nog nooit zo'n fotogeniek poesje gezien.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het valt nog niet mee om haar op de foto te zetten: ze zit geen moment stil.

      Verwijderen
  3. Smelt Smelt... Wat een beeldje.
    Ze krijgt dus dezelfde mooie amberkleurige ogen als haar moeder.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Reacties
    1. Haar moeder is ook een mooie poes en ze lijkt best wel op haar moeder.

      Verwijderen
  5. Wat ‘n schatje! We hebben bewust geen poes of hond omdat we ieder jaar een periode in Australië zijn maar anders, ik wil van beide wel 2!
    Trouwens, bedenk ik me, mijn man is allergisch voor het haar van honden en poezen……we zijn al 57 jaar samen gelukkig dus ik ruil hem niet………
    Thea

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dan denk ik dat ik toch ook voor mijn man zou kiezen ;)
      Wij waren aan het afbouwen: na de honden en de poes geen nieuwe huisdieren meer. Maar ja, nu hebben we er opeens weer twee poezen bij. Wel leuk hoor.

      Verwijderen
  6. Wat is ze toch fotogeniek! Zijn jullie er al definitief uit of ze bij jullie blijft wonen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ze gaat blijven. Manlief is niet zo heel erg enthousiast, maar dat is dan ook geen kattenmens. Zoonlief en ik wel.

      Verwijderen
  7. Zo schattig en ze is nu al bijna een echte Mop.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ze is nog klein, maar je ziet nu wel goed de tekening van haar vacht.

      Verwijderen
  8. Moppie ziet er zo lief uit.
    Leuk.om haar iedere keer weer een beetje te zien groeien. Jij ook een fijn weekend gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel.
      Wij hebben nooit eerder kittens gehad, maar ik vind het nu wel heel erg leuk om het zo mee te maken.

      Verwijderen
  9. Ik ben meer een hondenliefhebber, maar als ik deze foto's zie, dan smelt ik direct. Maar tja met twee honden in huis die katten alleen zien als iets om na te jagen, is het beter om op veilige afstand te genieten van jouw mooie foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel. Ik vind honden en katten allebei leuk, manlief is meer een hondenmens.

      Verwijderen
  10. Deze eigenlijk niet zo'n poezenvrouw blijft genieten van Moppie, zo leuk en zo lief.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een beauty is Moppie..., kijk ze daar nu toch liggen tegen die tijgerprint!
    Ja, die oogjes veranderen hè.. Dat kittenblauw vind ik altijd zo mooi, maar ja...
    Het zou toch echt leuk zijn als je haar kon houden!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oooh die collage, wat een heerlijk poepie.

    BeantwoordenVerwijderen