intro

Mijn naam is...

Mevrouw W. (Bijgewerkt op 14-03-2024) Een bekende in blogland, ook al is het alweer een aantal jaren geleden dat ik met mijn vorige webl...

maandag 25 september 2023

geboekt

Wat begon de dag mooi:


 Het is toch heerlijk als je zo'n uitzicht hebt. Na dertig jaar ben ik er nog steeds niet op uitgekeken. 

πŸŒ… πŸŒ… πŸŒ… πŸŒ… πŸŒ… πŸŒ…

Wij waren gisteren naar een verjaardag van iemand in mijn schoonfamilie. Twee schoonzussen en ik bespraken dat we dit jaar nog een weekend samen wegwillen. Normaal gaan we eens per jaar samen weg en we zijn dit voorjaar al weggeweest, maar schoonmoeder gaat ook mee en het gaat niet zo heel erg goed met haar. We moeten misschien niet gelijk van het ergste uitgaan, maar iemand die al twee keer kanker gehad heeft en nu in korte tijd heel veel knobbels in haar overgebleven borst voelt en opeens heel veel afvalt, maakt toch niet echt een gezonde indruk. 

Bij AH is er nu een mooie actie voor een weekend of midweek bij Roompot: klik! We boekten een huisje voor een weekend en helaas pas in december, want eerder is er geen weekend dat we allemaal tegelijk kunnen. We nemen ons eigen bedlinnen mee en maken zelf het huisje schoon en zo blijven de kosten voor ons verblijf €139 en dat bedrag delen we door drie.

Het is te hopen dat het met schoonmoeder allemaal mee zal vallen en dat ze tegen die tijd gewoon mee kan. 


28 opmerkingen:

  1. Ik help het je hopen, want dat zou gewoon erg fijn zijn voor jullie allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat een uitzicht... dat zou ik ook nooit zat worden!
    Ik kan me voorstellen dat jullie je toch wat zorgen maken om schoonmoeder. December is toch nog een eindje weg; het is te hopen dat het allemaal meevalt en dat ze gewoon mee kan!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Liever waren we al in oktober ergens heen gegaan, maar dat lukte helaas niet.

      Verwijderen
  3. Wat zou het fijn zijn als het door kan gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi uitzicht hebben jullie. Wij genieten ook zo van de zonsondergang vanuit ons appartement.
    Goed dat jullie weer op pad gaan. Leuk als je zo’n leuke schoonfamilie hebt. Ik heb ook een leuke schoonfamilie hoor, maar samen op vakantie zal niet snel gebeuren.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. We ondernemen vaak iets samen en we hebben het ook altijd gezellig. Met mijn eigen familie zou dit ook niet echt kunnen. We zien elkaar graag, maar liever niet te vaak en niet te lang.

      Verwijderen
  5. Prachtig uitzicht!
    Ik hoop dat jullie samen nog een weekeinde weg kunnen gaan.
    Thea

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is allemaal even afwachten, maar schoonmoeder heeft ons al vaker versteld laten staan.

      Verwijderen
  6. Ha, goede tip - die geef ik graag door. Vorige jaren maakte ik nog wel eens gebruik van die ah Roompot aanbieding, weet niet of dat deze keer lukt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat klinkt inderdaad niet heel erg goed. In elk geval iets leuks voor je schoonmoeder om naar uit te kijken, hopelijk valt alles mee.
    Betsy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het gaat al langere tijd niet goed met haar, maar ze blijft stug doorgaan.

      Verwijderen
  8. Hoop dat je schoonmoeder er nog bij kan zijn. Leuk zo'n huisje met elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is altijd gezellig. We kunnen goed met elkaar opschieten en vinden meestal dezelfde dingen leuk.

      Verwijderen
  9. Ergens naar uitkijken zal ook goed voor je schoonmoeder zijn.
    Als je met meerdere gaat is bedden opmaken bij aankomst en afhalen en schoonmaken wel te doen. Maar ik zou het vrijwel allemaal alleen moeten doen en na een reis en in huisje inruimen wil ik graag een gespreid bedje. In schoonmaken ben ik helemaal niet goed en laat ik graag aan iemand over die dat beter en sneller kan

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. We helpen elkaar, dat is wel fijn. Er is wel een neefje die altijd aangespoord moet worden om mee te helpen, want die is liever lui dan moe. Maar als je het vraagt doet hij het wel.

      Verwijderen
    2. Een van de kleinzonen is ook zo lui. We waren eens aan het sjoelen en de stenen weer stapelen moet je dan ook wel afwisselen. Ik zei dat hij ervoor aan de beurt was, nee had hij geen zin in, tja dan kan je ook niet, meer meedoen. Snapte hij niks van, zijn ouders zijn nogal van voorzichtig behandelen want anders wordt hij boos. Nou ik niet, samen spelen is samen ook de rest. Sindsdien is hij echt anders tegenover mij, volgens mij is het belangrijk dat kinderen weten hoe ver ze kunne gaan en waar de grens ligt

      Verwijderen
    3. In het geval van mijn neefje ligt het ook wel voor een deel aan de opvoeding. Hij hoeft nog maar met zijn vingers te knippen en alles wordt voor hem gedaan. We zeggen er regelmatig iets van en dan kijkt hij wel een beetje schaapachtig, maar protesten doet hij niet.

      Verwijderen
  10. Dat is echt een hele goede aanbieding zeg! Wat fijn! Ik wist helemaal niet dat je via AH ook al dit soort aanbiedingen kon vinden.

    Dat van je schoonmoeder klinkt inderdaad onheilspellend....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat van AH wist ik ook niet. Ik kom eigenlijk nooit bij AH en volg daarom de acties ook niet.

      Verwijderen
  11. Leuk dat je zo goed kan opschieten met je schoonfamilie en ik hoop dat jullie uitje door kan gaan. Maar ik vind het niet goed klinken wat je vertelt over je schoonmoeder.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ze is maandag naar de huisarts geweest en moet van de week een echo laten maken. We zijn ook wel heel erg benieuwd hoe het verder zal gaan.

      Verwijderen
  12. Leuke aanbieding! Hopelijk kunnen jullie nog lekker met zijn allen op weekend.

    BeantwoordenVerwijderen