intro

Mijn naam is...

Mevrouw W. (Bijgewerkt op 14-03-2024) Een bekende in blogland, ook al is het alweer een aantal jaren geleden dat ik met mijn vorige webl...

donderdag 28 september 2023

even kort

Ons stekje in de polder:


Moederpoes Miep is bij de dierenarts om gesteriliseerd te worden. Ik bracht haar vanmorgen al vroeg weg. Arme Miep, maar het is beter zo. Eén kitten krijgen was genoeg.

In mijn geïmproviseerde hooikist gaarde ik stoofperen. Geïmproviseerd betekent in dit geval een doosje en een oude slaapzak, waarin ik de warme pan met stoofperen gezet had. De (onbespoten) peren kocht ik bij een hobbytuinder in de buurt en vandaag reed ik daar ook nog langs om een pompoentje te kopen, waar ik soep van ga koken. Het is echt tijd voor de najaarsgerechten. 

Het is even een kort berichtje, maar ik heb verder niet zo heel veel te vertellen.
Fijne dag!

13 opmerkingen:

  1. mooi plekje hoor, waar jullie wonen. Geniet van de najaarsgerechten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sterkte voor Miep als ze straks half versuft thuiskomt😿Rita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt. Ze is nu nog bij de dierenarts, ik wacht totdat ze me opbellen en ik haar kan ophalen.

      Verwijderen
  3. Heerlijk stoofpeertjes!!! en sterkte met Miep

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel. Ik heb haar net opgehaald. Fijn dat ze weer thuis is.

      Verwijderen
  4. Miste Moppie haar moeder ook toen die bij de dierenarts was?

    Jullie wonen prachtig, naar zoiets hebben we ook gekeken toen ik 10 jaar geleden in Zeeland wat zocht, maar was helaas boven budget

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Moppie mist haar moeder wel als ze niet in de buurt is.
      Wij wonen hier nu 30 jaar en vergeleken met de huizenprijzen van nu, was dit echt een koopje. Toen we het huis kochten stond de rente ook gunstig.

      Verwijderen
  5. Hoe gaat het met Miep, is ze nog wankel op de pootjes? Een sterilisatie hebben ze meestal niet lang last van hoor, goed dat je het hebt laten doen!
    Betsy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Miep wil alleen maar naar buiten... maar dat mag nog niet.

      Verwijderen
  6. Prachtige plek hebben jullie!
    Thea

    BeantwoordenVerwijderen