intro

Mijn naam is...

Mevrouw W. (Bijgewerkt op 14-03-2024) Een bekende in blogland, ook al is het alweer een aantal jaren geleden dat ik met mijn vorige webl...

vrijdag 18 augustus 2023

girl

De kitten is een meisje.


Moeder en kind gingen naar de dierenarts toe. Moeder Miep staat nu bij ons geregistreerd en over drie weken worden moeder en kind beiden gevaccineerd. Er zal dan ook een datum geprikt worden om Miep te steriliseren.


Beide poezen doen het goed en het kleintje loopt tweehonderd gram op gewicht voor. De dierenarts noemde het een bolletje wol.


En ze is nu al de baas in huis:


Haha nee hoor, dat was nou even een toevalstreffer die ik fotografeerde.

Het kleintje loopt en als ze me ziet komt ze naar me toe gelopen, dat is toch wel zo geestig. Van alle fans ben ik zelf toch echt wel de grootste fan. Ik vind het toch wel zo ontzettend leuk en lief. 

32 opmerkingen:

  1. Op de eerste foto staat ze zo schattig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooooh wat is ze schattig. Steeds mooier natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze is zo schattig en echt een mini Miepje. En natuurlijk wil je haar niet meer kwijt toch? Ruimte zat bij jullie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo leuk om te lezen hoeveel plezier je eraan beleeft! Is je zo van harte gegund!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig beestje, moeder en kind. Heerlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Eigenlijk kun je dit wel een cadeautje noemen... een cadeau van Miep aan jullie, het plezier dat bijna iedereen aan een nieuw kitten beleeft. En omdat je er ook nog probleemloos een goed tehuis voor kon vinden -- geweldig toch?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jazeker, alleen gaat ze niet meer naar de schoonzus toe die haar zou nemen. Haar man wil het niet. Maar er zijn nog genoeg anderen die haar willen hebben. We gaan wel even zien wat we doen.

      Verwijderen
  7. Wat zien ze er goed uit! Het kleine meisje steelt wel de show 😍
    Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het wordt nog leuker hoor. Als ze zover is dat ze wat blikvoer voor kitlens krijgt en je bent er mee bezig op het aanrecht dan ruikt ze dat en kruipt zo tegen je benen omhoog. Ha ha,ze worden zo leuk

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben benieuwd :)
      Gisteren bij de dierenarts heb ik allerlei informatie gevraagd over het eten. Ik verwacht dat ze volgende week wel zal gaan eten, ze heeft wel al tandjes.

      Verwijderen
  9. Wat weer een schattige foto’s. Inderdaad nog 5 weken nadenken. Gr. Rita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat fijn toch, dat jullie Miep weer een thuis hebben gegeven en nu kreeg je er nog zo'n leuk
    cadeautje bij! Op deze leeftijd worden ze nog iedere dag leuker. Als ze niet meer naar je schoonzus gaat kun je haar altijd zelf nog houden, als je dat wilt.
    In elk geval nu nog heerlijk van genieten!
    Fijn weekend,
    Betsy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Er zijn genoeg anderen die haar wil zouden willen adopteren. Ik ga eerst eens even kijken hoe het straks samen met de honden zal gaan. Ik laat de kitten wel iedere dag bij ze, maar als ze straks echt gaat rondlopen en rennen, dan hoop ik dat het ook goed zal gaan.

      Verwijderen
  11. Wat een geweldige foto's ,ik smelt als ik die twee zie .Zo fijn dat Miepje bij jullie een fijn thuis heeft en voor het kleintje gaat het ook wel lukken om een huisje te vinden
    Gr Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik verwacht ook dat het goed gaat komen en zo niet dan blijft de kleine hier wonen.

      Verwijderen
  12. Ja, hoe kun je nou niet op slag verliefd zijn op die twee...

    BeantwoordenVerwijderen