intro

Mijn naam is...

Mevrouw W. (Bijgewerkt op 14-03-2024) Een bekende in blogland, ook al is het alweer een aantal jaren geleden dat ik met mijn vorige webl...

maandag 5 juni 2023

in de buiten

We gingen om te wandelen naar Kloetinge:


En dit dorp ligt in de gemeente Goes.

(Bron: Google Maps)

Eigenlijk zagen we niet zo erg veel van het dorp zelf en liepen we meer door het buitengebied.


Maar het kleine stukje dorp dat we meepakten, was mooi.



Misschien moeten we toch nog eens terug naar Kloetinge om een uitgebreider bezoek aan het dorp te brengen.




Het grootste deel van de wandeling ging door de polder en dat vinden we altijd fijn. Wij houden van de huizen, de boerderijen, het vee, de akkers en de weidevogels.




En deze keer kwamen we dit lieve speelgoedbeestje tegen:


Nou ja, geen speelgoed maar echte alpaca's. 


Die hebben toch wel een hoog knuffelgehalte!


En meer valt er eigenlijk niet over onze wandeling te vertellen.

10 opmerkingen:

  1. De oude kern van Kloetinge is inderdaad heel mooi, veel groter dan wat jullie hebben gezien is het eigenlijk niet. Het dorp is natuurlijk veel groter, maar voor het merendeel nieuwbouw of niet mooie oudere huizen. De polder aan deze kant van Kloetinge is weer heel anders dan aan de zuidkant en vlakbij de Oosterschelde.
    Betsy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor de informatie. Ik had Tervaten en Waanskinderen in de wandeling ogenomen omdat we daar nog nooit van gehoord hadden en verder een aantal onverharde paden. Het is er mooi en eigenlijk is er hier nog best wel veel voor ons te ontdekken.

      Verwijderen
  2. Prachtige foto’s!
    Bij ons in de buurt zie je ook steeds meer alpaca’s. Ze hebben inderdaad een hoog knuffelgehalte maar om eerlijk te zijn zie ik liever een weiland met schapen of koeien.
    Thea

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel.
      Ik vind de alpaca's wel leuk, maar nieuwsgierige koeien zie ik ook graag.

      Verwijderen
  3. Weer een mooie wandeling. Ik wandel altijd met plezier met je mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto's. Ik houd zo van blauwe luchten!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel. Om te fotograferen zie ik liever mooie wolkenluchten, maar om gewoon te wandelen en om te tuinieren heb ik ook graag strak blauwe luchten.

      Verwijderen
  5. Mooie foto's. Ik hou van de polder, woon er in Nederland ook in en die kleine plattelandsdorpjes zijn vaak ontzettend leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi is het daar bij Kloetinge. Leuke toeschouwers langs de route.

    BeantwoordenVerwijderen