intro

Mijn naam is...

Mevrouw W. (Bijgewerkt op 14-03-2024) Een bekende in blogland, ook al is het alweer een aantal jaren geleden dat ik met mijn vorige webl...

donderdag 23 februari 2023

bedankt


We hebben het weer gehad, de sterfdag van Justus. Het was een moeilijke dag en gelukkig hoefden we deze niet alleen te beleven. We kregen visite, kaarten, bloemen en heel veel berichten op facebook, whatsapp, messenger en natuurlijk hier op mijn weblog. Het is fijn dat zoveel mensen met ons meeleven en ieder bericht doet ons enorm goed. 

Ik kreeg ook bericht van verschillende oude (school)vrienden van Justus. Eén van die vrienden vertelde dat hij nog regelmatig de messengergesprekken tussen hem en Justus teruglas. Dat is dan toch wel weer bijzonder om te lezen en heel erg fijn dat dit met ons gedeeld wordt. 

We zijn dankbaar voor ieder bericht en iedere blijk van medeleven. Het troost ons en geeft ons moed om door te gaan. 

💖💖💖💖💖💖💖💖

13 opmerkingen:

  1. Iemand is pas écht weg, als er niet meer over hem/haar gepraat wordt! Heerlijk dat jullie zoveel steun hebben. Veel mensen durven niet meer over een overledene te praten, maar ze zijn er geweest! Doe het toch ook al is het moeilijk! Justus is en blijft jullie zoon! Sterkte. Ingrid, Zweden

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel. De naam Justus komt nogal eens langs, er zijn altijd wel anekdotes te vertellen waarin hij voorkomt. Ik denk ook omdat ik er zelf makkelijk over praat, dat het voor anderen ook makkelijker is.

      Verwijderen
  2. Ik was er even niet gisteren en lees je nu pas. Wat heb je mooi beschreven hoe het is en voelt
    Ik vind het zo mooi hoe jullie het doen. Je kind verliezen dat is denk ik het moeilijkste wat er is.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Blijft moeilijk. Maar er zijn mooie herinneringen aan jullie lieve zoon als ik dat zo lees sterkte.
    Liefs Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je verstopt je verdriet niet, te toont het en dat is goed. Dan krijg je op een goede manier medeleven. Terwijk ik dit zit te schrijven voel ik de tranen in mijn ogen. Wat weet ik er van, van dit immense verdriet. Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik stuur je bok deze nog wat troostende vibes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jullie zijn warm omringd, een heel grote steun!

    BeantwoordenVerwijderen