intro

Mijn naam is...

Mevrouw W. (Bijgewerkt op 14-03-2024) Een bekende in blogland, ook al is het alweer een aantal jaren geleden dat ik met mijn vorige webl...

donderdag 26 januari 2023

op de agenda

Een nieuw jaar en de plannen volgen zich in rap tempo op.

 📍Eindelijk kunnen we met de collega's weer eens naar de Huishoudbeurs toe dit jaar en de kaarten en de treintickets zijn gekocht. 

📍Samen met drie collega's ga ik een avondje dineren.

📍Met weer een andere collega ga ik naar een chocoladeworkshop (jammie!).

📍Met een paar familieleden ga ik een weekendje naar een bungalowpark toe.

📍Vandaag of morgen gaan manlief en ik een vakantie naar Boedapest boeken.

Ha, dat zijn alweer een hoop leuke dingen om naar uit te kijken!

In 2020 zouden we met de familie naar Boedapest gaan, maar ja corona hè... reizen mocht toen niet en alles werd gecanceld. En omdat wij toch heel erg graag naar deze stad willen, gaan we nu met ons tweeën. De rest kon namelijk niet en dat is ook niet erg. Als manlief en ik samen zijn geven we een totaal andere invulling aan de vakantie. Dan leggen we veel meer kilometers te voet af en bezoeken we ook dingen buiten de stad. 

In 2020 hadden we ook een vakantie naar Sicilië geboekt en ook dat kon toen niet doorgaan. Dat reisje hebben we vorig jaar ingehaald. Hetzij wel een stuk korter dan we in 2020 bedacht hadden, maar we hebben er toch heel erg van genoten.

Wat we tijdens onze andere vakanties dit jaar gaan doen weten we nog niet. Ik denk wel dat we dan in Nederland blijven of naar België gaan. Maar dat is allemaal nog zo ver weg en dat zien we tegen die tijd dan wel.


21 opmerkingen:

  1. Dat zijn leuke vooruitzichten!
    Wij kunnen nog steeds niets, Hera hobbelt nog vrolijk door het leven al wordt ze steeds strammer. Genieten we daar dan maar veel van zolang het kan

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wij hebben zoonlief die op de honden kan passen en als die toevallig ook mee op vakantie gaat, dan gaan de honden naar het pension. Gelukkig gaan ze daar zonder problemen heen en het is altijd maar voor een paar dagen, dus dan valt het nog mee. Echt lang op vakantie gaan we nooit.

      Verwijderen
  2. Wat een leuke dingen heb je in t vooruitzicht. Heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Reacties
    1. Dank je wel. Ik reageer niet meer met mijn telefoon, want iedere keer moet ik al mijn gegevens weer opnieuw invullen. Erg irritant :(

      Verwijderen
  4. Is er weer een huishoudbeurs? Wat leuk om heen te gaan, veel plezier. En verder ook allemaal leuke vooruitzichten.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Van 18 tot 24 februari is het Huishoudbeurs. We hebben er al veel zin in en het zal vast wel weer een gezellige dag worden.

      Verwijderen
  5. Leuke vooruitzichten! Ik verheug me op jouw foto’s en wens je alvast veel plezier!
    Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heerlijk al die fijne plannen voor het komende jaar, geniet ervan! groet Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat zijn een boel plannen. Fijn dat je al zoveel voorpret hebt. Dat is toch heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Toch zeker over de Huishoudbeurs hebben we heel veel voorpret, samen met de werklui op ons werk.

      Verwijderen
  8. Vanwege gezondheidsproblemen kan ik niet meer op pad; dus geniet ik extra van jouw verslagjes en je mooie foto’s. Groet Rita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel. Jammer dat je zelf niet meer op stap kan. Sterkte xxx

      Verwijderen
  9. Heerlijk vooruitzicht!
    En wat een gezellige dingen zitten er bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Veel plezier in Boedapest! Ik was er ook ooit en ik herinner me vooral nog het hotel met zijn prachtige baden (gellert hotel) en de mooie brug! Ik ga naar Malta!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Over Boedapest heb ik op jouw weblog gelezen. Ik ben erg benieuwd naar de stad.
      Malta gaat ook mooi zijn, denk ik. Ik kijk nu al naar je verslagen en foto's uit.

      Verwijderen