intro

Mijn naam is...

Mevrouw W. (Bijgewerkt op 14-03-2024) Een bekende in blogland, ook al is het alweer een aantal jaren geleden dat ik met mijn vorige webl...

zondag 22 januari 2023

onderweg

As ik op zaterdagmorgen naar mijn moeder ga, kan ik tijdens het rijden vaak genieten van de opkomende zon. En als het dan ook nog wat nevelig is, is het helemaal mooi. Maar omdat ik vrijwel altijd alleen op pad ben, kan ik geen foto's maken. Fotograferen terwijl ik zelf achter het stuur zit is sowieso geen optie (de gsm blijft lekker in mijn tas zitten) en er is ook niet overal de mogelijkheid om te stoppen

Maar deze keer ging manlief mee en kon ik me laten rijden en ondertussen een paar foto's uit de rijdende auto nemen. 

Op de binnenwegen, waar nooit gestrooid wordt, was het glad:


Uitkijken dus!

Bij ons heeft het de afgelopen dagen niet gesneeuwd. Wij hadden overdag meestal heel erg mooi, zonnig weer. Het was wel koud. 

Fijne zondag!

23 opmerkingen:

  1. Je moet je maar vaker laten rijden, krijgen wij mooie foto's te zien 😊. Hier was het droog en zonnig, bizar dat er zoveel verschil kan zijn in zo'n klein landje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind het ook altijd wel bijzonder. Hemelsbreed is het allemaal niet zo ver, maar de verschillen kunnen toch echt wel heel groot zijn.

      Verwijderen
  2. Het was gisteren inderdaad fotogeniek weer, beetje heiig groot deel vd dag en verder mooie kleuren. Mijn kleine wandeling met Hera was heerlijk, koud best wel harde wind maar heel fijn om te doen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Even lekker uitwaaien! Dat kan gewoon heel erg goed doen.

      Verwijderen
  3. Wat een mooie foto's weer. Ik houd van die mooie luchten als het vriest. Bij ons werd het gisteren niet helder. De hele dag lag er een dikke mist over ons dorp. Bij het hardlopen leek het even wat minder te worden, maar dat was ijdele hoop. De wereld bleef klein en schemerig. jammer.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Aan mist vind ik ook niet veel en al helemaal niet als het vriest.

      Verwijderen
  4. Heel mooi, rustgevend. Consumindersingle.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik herken het foto dilemma. Mooie foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat je zulke prachtige foto's kunt maken uit een rijdende auto vind ik heel knap.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ook. Ik had ook niet verwacht dat ze er zo goed uit zouden zien.

      Verwijderen
  7. Zulke mooie foto's uit een rijdende auto?
    Dat lukt mij niet ik "moet" meesturen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige plaatjes, maar rijden op gladde wegen vind ik altijd doodeng. Ik rijd dan als een slak en wordt helemaal zenuwachtig van het verkeer achter me.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat is anders een heel mooi ritje! Wat laat je ons prachtige foto's zien.

    BeantwoordenVerwijderen