intro

Mijn naam is...

Mevrouw W. (Bijgewerkt op 14-03-2024) Een bekende in blogland, ook al is het alweer een aantal jaren geleden dat ik met mijn vorige webl...

zaterdag 3 december 2022

kussens

Vriendin ging een paar boeken, die ze bij de minibieb geleend had, terugbrengen. En zo kon ik ook nog even tussen de boeken in de minibieb kijken en daar stonden een paar handwerkboeken tussen. Het waren eigenlijk allemaal quiltboeken en daar heb ik niks mee, maar aan dit boek heb ik wel iets:



Sorry voor de slechte foto's 🙈


Uit dit boekje kan ik weer een hoop ideeën opdoen.

We wandelden acht kilometer, vriendin en ik, en het was koud. Gelukkig had ik mijn muts en handschoenen mee, want die had ik wel nodig. Ik ben een mutsenmens, een koud hoofd en koude oren vind ik echt niet prettig. En oké, ik ben soms ook wel een muts... maar dat is iets anders 😆

Manlief en ik gaan een dagje winkelen vandaag. Hij heeft onder andere nieuwe broeken nodig en we gaan er een gezellig dagje van maken!

Fijn weekend!

21 opmerkingen:

  1. Leuk boek inderdaad, net iets wat je zelf niet zo snel zou kopen of zelfs maar naar kijken op bol.
    Waar gaan jullie winkelen? Om met dochter af te spreken doe we dat om en om aan mijn kant vd Westerscheldetunnel of de hare om de tolkosten te spreiden.
    Terneuzen valt al af, en Goes willen we ook niet elke maand. Vlissingen wordt het de volgende keer en daarna wellicht Middelburg, Hulst of Sluis. In de winter wil ik ook weer op tijd richting huis omdat in het schemering/donker rijden minder fijn is.
    Zijn er nog andere dorpen om zo'n 3 uur te lunchen, rondlopen en winkelen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. We zijn op pad naar Rotterdam. We wilden met deze kou graag overdekt winkelen en graag naar de grote winkels toe.

      Verwijderen
    2. Ja overdekt is nu wel handig. Anders elke keer sjaal en handschoenen aan is ook zo vervelend.

      Verwijderen
  2. Wat leuk zo'n boek om zelf mooie kussens te maken .Een fijne winkel dag gewenst

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Een boek alleen maar over kussens... dat is best wel leuk!

      Verwijderen
  3. Handwerkboeken vind ik altijd gezellige boeken. Je kunt er zo heerlijk in snuffelen. Succes vandaag met de nieuwe broeken voor manlief.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel.
      Alleen plaatjes kijken in handwerkboeken is al leuk.

      Verwijderen
  4. Dat lijkt me leuk! Mijn man wil alleen maar de natuur in. Samen in een stad wordt marcheren naar het doel en dat is nooit een winkel. Een hele leuke dag gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gelukkig vindt mijn man winkelen niet erg. Op passen is hij niet dol, maar dat moet af en toe toch.

      Verwijderen
  5. Dat boek lijkt me heel leuk! Ik wens jullie een gezellige dag, overdekt winkelen is met deze kou wel slim bekeken!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Reacties
    1. Zoiets kun je gewoon niet laten liggen. Er staan leuke dingen in.

      Verwijderen
  7. Volgende keer naar de Rhoonse Grienden, of naar het Quarantainegebied Heijplaat. Beide niet ver van Rotterdam en ook de moeite waard. Schiedam is ook leuk om nog even doorheen te wandelen, voor de winkels hoef je het niet te doen, maar voor de binnenstadse gracht en mooie panden wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja, daar staan wel hele leuke kussens in... Van het soort dat je niet zomaar zelf 1-2-3 bedenkt!
    En wat zijn mensen toch verschillend; ik moet er juist niet aan denken om een muts op te hebben, hoogstens oorwarmers in een heel enkel geval.
    Fijn om lekker met een vriendin te wandelen; dat zou ik ook vaker moeten doen, maar meestal gaan we dan haken of knutselen...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wij spreken echt af om te wandelen. We lunchen daarnaast ook altijd en we hebben elkaar altijd heel erg veel te vertellen.

      Verwijderen