intro

Mijn naam is...

Mevrouw W. (Bijgewerkt op 14-03-2024) Een bekende in blogland, ook al is het alweer een aantal jaren geleden dat ik met mijn vorige webl...

dinsdag 6 december 2022

jammer

Een lezeres stuurde een e-mail waarin ze vertelde dat ze niet op mijn weblog kan reageren omdat mijn weblog gevaarlijk zou zijn. Ik beantwoordde de e-mail, alleen kreeg ik toen op mijn beurt een automatisch bericht terug dat mijn e-mail niet afgeleverd kon worden... Ja, lekker dan! Dus Jos: ik heb je bericht gelezen, alleen weet ik helaas ook geen oplossing. Ik las ergens dat het probleem door de omleiding van http naar https zou komen, maar juist daardoor is mijn weblog beveiligd. Het is lastig, want juist die beveiliging wil ik er liever niet van afhalen. 

💻 💻 💻 💻 💻 💻 💻 💻


15 opmerkingen:

  1. Raar hé. Ik krijg soms ook de reactie van mensen dat ze niet kunnen reageren maar het wordt me dan niet duidelijk wat er juist aan de hand is ....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De schrijfster zei dat de Norton virusbeschermer haar reacties tegenhoudt. Ze krijgt steeds dit te zien:

      Gevaarlijke webpagina geblokkeerd U probeert toegang te krijgen tot:https://mevrouww1.blogspot.com/
      is een bekende gevaarlijke webpagina. Het is uiterst raadzaam deze pagina NIET te bezoeken.

      Verwijderen
  2. Het gebeurt vaker. 2 Blogs, waarop ik regelmatig reageerde, is dat nu niet meer mogelijk. Soms wel jammer maar, volgens mij, weinig aan te doen.
    Thea

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb het zelf soms met WordPress, dan worden mijn reacties gewoon niet geplaatst.

      Verwijderen
  3. Zo ergerlijk deze dingen .Ik kan op een blog niet reageren .Staat er Reageer met uw google account ,maar er gebeurd niets als ik op google account klik .Ook kan ik de persoon niet bereiken omdat er geen email op haar blog staat ,heel vervelend

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat heb ik ook met mijn telefoon. Sinds ik een nieuwe telefoon heb, is me dat nog steeds niet gelukt om dat goed te krijgen.

      Verwijderen
  4. Dat soort technische dingen kunnen enorm lastig zijn inderdaad.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En ik ben nou ook weer niet zo met al die dingen op de hoogte om dat te kunnen oplossen.

      Verwijderen
  5. Ik kan bij blogs van Wordpress geen reacties plaatsen, heel jammer, weet ook niet hoe ik dat moet oplossen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bij WordPress reageer ik met een nep e-mailadres, anders lukt het me ook niet om te reageren en dan nog zie ik mijn reacties niet altijd terug. Op mijn eigen weblog verdwijnt er nogal eens een reactie in de spambox. Het rare is dat op dezelfde dag de ene reactie van een lezer wel doorgelaten wordt en een andere reactie van dezelfde persoon voor spam aangezien wordt.

      Verwijderen
    2. dat moet ik dan ook maar eens proberen

      Verwijderen
  6. Af en toe gebeuren er gewoon heel rare dingen. En waar het aan ligt? Joost mag het weten.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vervelend. Ik heb het ook wel eens. Maar het is altijd tijdelijk. Hopelijk bij jou ook

    BeantwoordenVerwijderen