intro

Mijn naam is...

Mevrouw W. (Bijgewerkt op 14-03-2024) Een bekende in blogland, ook al is het alweer een aantal jaren geleden dat ik met mijn vorige webl...

maandag 5 december 2022

van restjes

 Zaterdag waren wij in Rotterdam en daardoor kon ik die dag niet naar mijn moeder toe en dus ook niet naar de sinterklaasbingo in het verpleeghuis. Nou ja, het was jammer voor mijn moeder, maar ik win toch nooit iets. Zij was trouwens wel gegaan. 

In plaats van zaterdag ging ik zondag bij haar op visite en toen ik binnenkwam zei ze gelijk dat ze een cadeautje voor me had: bij de bingo had ze twee keer gewonnen! Omdat ik zelf nooit in de prijzen val, kreeg ik de chocolaatjes en de body butter die ze gewonnen had. Ach, wat lief van haar... 💝

⛄ ⛄ ⛄ ⛄ ⛄ ⛄ ⛄ ⛄

Van restjes stof naaide ik twee lekkere warme mutsen.


Dan kan ik af en toe eens variëren als ik op stap ga en daarnaast zijn de mutsen ook nog omkeerbaar en is er dus nog meer variatie.

De bovenste muts is van alpenfleece en tricot gemaakt en de onderste van fleece en punta di roma. Het (gratis) patroon had ik op Pinterest gevonden. 

🙋 🙋 🙋 🙋 🙋 🙋 🙋 🙋

Hierbij wil ik je een fijne week wensen!

21 opmerkingen:

  1. Wat lief van je moeder! Leuke mutsjes, download en print je zo’n patroon?
    Thea

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja klopt. Voor kleine dingen vind ik het niet erg om patronen uit te printen. Grote patronen voor kledingstukken print ik liever niet. Dan moet je alles aan elkaar gaan plakken en dat vind ik echt een enorm vervelend werk.

      Verwijderen
  2. Leuke mutsen. Wou dat ik zo handig was.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat je moeder in de prijzen viel en jij de buit kreeg!
    Je mutsen zullen wel van pas komen; brrrr wat is het koud en zuur...
    Jij ook een fijne (werk) week!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb lekker makkelijk paar mutsen bij Zeeman gekocht. in bijpassende kleuren bij mijn zelf gehaakte sjaals

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ben je toch handig met de naaimachine. Om jaloers op te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lief van je moeder hè, en die mutsen? vooral die zwarte vind ik erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Misschien wil je weer bij de spam kijken...:)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben wel vaak een muts, helaas. Maar heb beslist geen mutsenhoofd, ook helaas

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke mutsen. En ook weer zo uniek; niemand heeft zo'n mutsje!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die mutsen zijn echt prachtig! Heerlijk origineel!

    BeantwoordenVerwijderen