intro

Mijn naam is...

Mevrouw W. (Bijgewerkt op 14-03-2024) Een bekende in blogland, ook al is het alweer een aantal jaren geleden dat ik met mijn vorige webl...

vrijdag 9 september 2022

weer begonnen

De zomervakantie is voorbij en dat betekent dat de naailes ook weer begonnen is. Het was leuk om elkaar na al die weken weer terug te zien en om elkaars verhalen over de zomer te horen. 

Aan het begin van de (naailes)vakantie was ik met het maken van een truitje van gebreide jersey begonnen, maar mede door het goede weer was dat blijven liggen. Het was niet erg, want het truitje zou toch voor het iets frissere weer worden. Op naailes kon ik er deze week gelijk aan verder werken en nu is het dan toch klaar:



Op de rug zitten figuurnaden voor de taillering en de mouwen zijn op de schouder gerimpeld. Het patroon komt uit Diana Mode nr.126 uit 2021. 

16 opmerkingen:

  1. Wat een dotje, mooie stof en mooie kleur. Wens je een fijn weekend, groet Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat vind ik best een leuk model, alleen de soort pofmouwtjes niet.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat kan natuurlijk. Het zijn trouwens geen overdreven grote pofmouwen, want dat is voor mij ook niks.

      Verwijderen
  3. Wat ziet dat er weer mooi uit. De stof vind ik zo mooi, fris en vrolijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind hem prachtig! En een charmant model ook met die hoge taille.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ‘n leuk truitje! Ik vind gebreide jersey moeilijk te verwerken, jou lukt dat erg goed.
    Thea

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel. Ik werk graag met rekbare stoffen, liever dan met niet rekbaar.

      Verwijderen
  6. Ja, zo'n vestje vind ik ook heel leuk. En de stof doet daar zeker aan mee...

    BeantwoordenVerwijderen