intro

Mijn naam is...

Mevrouw W. (Bijgewerkt op 14-03-2024) Een bekende in blogland, ook al is het alweer een aantal jaren geleden dat ik met mijn vorige webl...

zondag 4 september 2022

heerlijk

Vanuit ons hotel in Slenaken maakten we een wandeling van tien kilometer, door weilanden en bossen en langs rivier de Gulp:

Al die onverharde paden hier in Limburg zijn heerlijk om over te wandelen en we zijn ook best veel andere wandelaars tegengekomen. 's Morgens in het hotel werd gevraagd of we gingen fietsen of wandelen. Iedereen trekt eropuit om de omgeving te verkennen.

Limburg zou Limburg niet zijn als je geen kapelletjes zou tegenkomen:

Dat hoort er gewoon bij.

Kijk, een eekhoorn:

Die zie je waar wij wonen niet!

Wilde chichorei:

Na iets van zeven km kwamen we 't Koffiestulpke tegen:

Op deze prachtige plek, onder de appelboom, genoten we van een heerlijke kop koffie.

We zijn ook een paar 'kraampjes' tegengekomen:

Na de wandeling rustten we uit in ons hotel en daarna trokken we er nog even met de auto op uit. We toerden in de omgeving rond totdat donkere wolken een paar druppels regen lieten vallen. Het bleef bij die paar druppels, maar wij waren toen alweer onderweg naar het hotel. Een paar dagen geleden was er voor deze dag nog veel regen en onweer voorspeld, maar dat hebben we allemaal niet gekregen.

We aten 's avonds in een restaurant vlakbij het hotel en daarna maakten we nog een kleine wandeling in de buurt.

Hier, in Hotel Hof van Slenaken, verbleven wij:

En vandaag pakken we onze koffers weer in en gaan we terug naar huis. Op de terugweg zullen we nog stoppen om een wandeling te maken.

1. Dat is echt vakantie, heerlijk!
    Thea

2. Dat wilde ik je al aanraden, wandelen langs de Gulp. Ik zit hier te genieten van je foto's hoor.

3. Wat een schitterende omgeving, en wat hebben jullie daar heerlijk gewandeld. Echt vakantie, even lekker ontspannen en genieten.

1. Even gewoon helemaal niks moeten! Dat was even heel hard nodig.

Verwijderen
  4. Oh, ik herken veel van de uitzichten van ons verblijf een paar jaar terug. Zagen jullie tijdens de wandeling ook de paaltjes nog met de gedichten erop? Wij genoten van koffie met wat lekkers bij datzlefde stulke. Ik geniet opnieuw. Dankjewel voor het delen.

1. Wij zijn één paaltje met een gedicht tegengekomen. Helaas niet meer.