intro

Mijn naam is...

Mevrouw W. (Bijgewerkt op 14-03-2024) Een bekende in blogland, ook al is het alweer een aantal jaren geleden dat ik met mijn vorige webl...

donderdag 1 september 2022

hè hè

 Zo voel ik me nu:

(Bron: Pinterest)

Eindelijk, eindelijk, eindelijk... na negen weken buffelen ben ik nu anderhalve week vrij.

Deze week was er op onze afdeling 150 uur tekort in de zorg en 75 uur in de huishouding. Door de vakantieperiode, ziekteverzuim en toch al gebrek aan personeel, blijven de tekorten alleen maar oplopen. Zo erg als deze zomer is het nog nooit geweest. We helpen elkaar waar we kunnen en we proberen de moed erin te houden, maar leuk is anders!

Maar nu zien ze me daar tien dagen niet en is het even tijd om te relaxen. Mijn God, wat was ik aan vakantie toe!

36 opmerkingen:

  1. Dan je loop je bijna op je tandvlees! Nu heerlijk niets hoeven, maar kiezen wat je wil doen.
    Echt genieten dus, fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Op den duur raak je ook echt niet meer uitgerust. Maar nu ga ik genieten, hoor.

      Verwijderen
  2. Een zeer welverdiende vakantie. Ik wens je een heerlijk ontspannen tijd toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zeer verdient geniet er maar lekker van!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Poeh ik ken dat. Heb er ook midden in gezeten. Volgend jaar neem ik de hele maand augustus vrij. Klaar met overal de gaatjes opvullen elk jaar maar weer. Ik ben het met je eens dat de druk dit jaar wel erg hoog ligt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is echt niet normaal meer. En in juli ging het op zich nog wel, maar augustus was echt een drama.

      Verwijderen
  5. Moeilijk, dat is het. Ik hoop dat je alles kunt loslaten en heel erg gaat genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ga geen berichten van mijn werk bekijken en in ons team hebben we als regel dat we elkaar privé niet lastig vallen over werk in vakanties. We houden wel contact met elkaar, maar de beslommeringen blijven op het werk.

      Verwijderen
  6. Zo dan ben je er zeker wel even aan toe. Uitrusten en opladen maar vooral even genieten

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat komt goed. Eerst gaan we een paar dagen op hotel. Heerlijk, dan wordt echt alles voor je gedaan.

      Verwijderen
  7. Wat een tekorten zeg bij jullie. Maar nu even heerlijk vrij. Geniet van je vrije dagen, even heerlijk uitrusten.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Overal is personeel tekort, maar nu is het bij ons ondertussen wel heel erg extreem. Nu ga ik even de boel loslaten en als ik weer ga werken hoop ik dat het wat rustiger zal zijn op mijn werk.

      Verwijderen
  8. Het is je van harte gegund, geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geniet maar lekker en graag wat mooie foto’s! Rita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heerlijk voor je, ga lekker genieten en alles van je af laten glijden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. We zijn ergens waar jij ook vast heen wil gaan: Zuid-Limburg ♥️

      Verwijderen
  11. Ik wens je een hele fijne, relaxte vakantie toe. Je hebt het verdiend!
    Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jeetje, ik kan me voorstellen dat je dan wel even aan vakantie toe bent! Ook wel bijzonder om dit te lezen, omdat verder voor iedereen de vakantie juist voorbij lijkt. Wel fijn dat je het dan 'nog hebt' eigenlijk : )

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik begrijp je zooooo goed! Ik werk niet in de zorg maar ook hier is het nog nooit zo druk geweest en kijk ik alweer uit naar mijn volgende vakantie. Gelukkig heb ik fantastische collega's .
    Ik heb maar 1 advies voor je: geniet van je vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Poe, klinkt heftig allemaal. Ga gruwelijk genieten het is je gegund!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Fijne vakantie gewenst. Het is soms niet eens de uren werken maar het gedoe eromheen is ook slopend. Ook thuis valt het je dan zwaarder en op tijd moeten komen ook

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is waar. Ik heb niet zo gek veel extra gewerkt, maar als er dan over iets onnozels geklaagd wordt, dan kun je dat er niet ook nog eens bij hebben.

      Verwijderen