intro

Mijn naam is...

Mevrouw W. (Bijgewerkt op 14-03-2024) Een bekende in blogland, ook al is het alweer een aantal jaren geleden dat ik met mijn vorige webl...

zondag 1 mei 2022

weg

Familieweekend: met zestien personen vijf huisjes afhuren op de Veluwe! Door de corona kon het jaarlijkse familie-uitje een paar jaar niet plaatsvinden, maar nu mag het gelukkig weer. De jongste van het gezelschap is zeven en de oudste eenentachtig jaar. 

We gingen gisteren in Burgers' Zoo naar de dieren kijken.


🐘🐒🐘🐒🐘🐒🐘

Manlief en ik gingen vanmorgen een eindje wandelen.



Zes kilometer, niet zo ver voor ons doen, maar lang genoeg na al een paar erg vermoeiende dagen. Want slopend is het wel, zo met een groep op vakantie. Maar bovenal is het gezellig!





Aan de ene kant donkere wolken en andere kant een blauwe lucht:


Als je goed kijkt kun je drie ooievaars op de foto zien (klik op de foto om te vergroten). Ze waren in de lucht aan het rondcirkelen. Het geklepper verraadde dat het ooievaars waren. 

🌣 🌣 🌣 🌣 🌣 🌣 🌣 🌣

We hebben nog een druk programma voor de boeg: bowlen, minigolven en we gaan nog uit eten. En morgen gaan we weer terug naar huis.

17 opmerkingen:

  1. Geniet nog van het fijne familieweekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reacties
    1. En dan doe je ook weer totaal andere dingen dan wanneer je met zijn tweeën op vakantie gaat.

      Verwijderen
  3. Wat fijn dat het weer kan, geniet er nog maar lekker van!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb helaas geen familie (op mijn vader na natuurlijk) waar we dit mee kunnen doen, maar het lijkt me zo ontzettend leuk! Ik heb een man gekozen die ook geen familie heeft, dus daar heb ik ook geen bal aan!! :-) Het lijkt me overigens ook heel slopend want teveel prikkels is niets voor mij. Maar zo even een endje wandelen met zijn twee is dan wel lekker ja. Geniet er nog van!! x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Manlief en ik komen beiden uit een gezin van vier kinderen. Met alle aanhang, kinderen, kleinkinderen en achterkleinkinderen zijn we aan zijn kant met 22 personen en aan mijn kant met 19 personen.

      Verwijderen
    2. Ik ben er stil van en dat zegt wat!!😉

      Verwijderen
  5. Gezellig zo met zijn allen, fijn dat dat weer kan, geniet ervan en daarna lekker uitrusten, bedankt weer voor de mooie foto's, groetjes Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel.
      Vandaag gaan we weer terug naar huis. Straks de boel weer inpakken en op de terugweg gaan we nog ergens iets drinken met een deel van het gezelschap.

      Verwijderen
  6. Nu zullen jullie wel weer veilig thuis zijn na geslaagde dagen zo te lezen. Slopend dat soort dingen maar missen wil je het natuurlijk niet en hopelijk kan je nog uitrusten komende dagen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. We zijn weer thuis en de honden zijn weer opgehaald uit het pension. Morgen moeten we weer werken, maar dat is minder vermoeiend dan zo'n weekend weg :)

      Verwijderen
  7. Wat een mooi gevarieerd gezelschap waarin alle leeftijden bijna vertegenwoordigd zijn! Zelf schrik ik een beetje van de feestjes die ineens weer 'kunnen'. Ik word daar eigenlijk niet blij van.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Met de familie op reis is inderdaad altijd super leuk, maar ook heel vermoeiend. Ik geniet daarna ook altijd dubbel van de rust :-)
    De Veluwe is onze lievelingsplek in Nederland.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dierentuinen zijn wel eens leuk maar ik verkies toch die wandeling over de Tongerense heide hoor. Zeer mooie foto's trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen