intro

Mijn naam is...

Mevrouw W. (Bijgewerkt op 14-03-2024) Een bekende in blogland, ook al is het alweer een aantal jaren geleden dat ik met mijn vorige webl...

maandag 18 april 2022

groen

We hadden niet zo heel veel tijd voor een wandeling, want we moesten naar een verjaardag toe. Het werd daarom een wandeling in de buurt en eigenlijk zouden we ook niet zo'n hele grote afstand afleggen, maar uiteindelijk liepen we toch nog acht kilometer.  

Alle foto's die ik maakte zijn groen. Gras, bomen, struiken en planten. 


Opeens is niet alles meer grauw en grijs, maar hebben de bomen blaadjes, al is het soms nog voorzichtig, zoals bij de bomen hieronder:


Dovenetel: 


Fluitenkruid:


En boshyacint:


Die is ooit ook in onze eigen tuin aan komen waaien en ieder jaar wordt ons polletje boshyacinten groter. 


Mijn moeder vierde haar achtentachtigste verjaardag. Het werd een gezellige middag en met negen personen lekker overzichtelijk. Heerlijk dat we het gewoon weer konden vieren!


15 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd, wat fijn dat het allemaal weer zo gevierd kan worden.
    Tsjonge, wat is er in dit kleine landje toch een groot verschil in de natuur te bemerken, de bloeiende planten die jij laat zien, komen hier nog maar amper boven de grond. De narcissen zijn hier net aan het verwelken gegaan.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als ik niet zou bloggen, had ik er misschien ook nooit zo'n erg in gehad, maar soms zijn de verschillen echt groot. Dat zie ik dan op andere weblogs en lees ik in de reacties.

      Verwijderen
  2. Ja..., geweldig zo'n strakblauwe lucht en al dat verse groen! Uitbundig gezicht...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En lekker in een shirtje kunnen lopen... Het was echt heerlijk!

      Verwijderen
  3. Alsnog gefeliciteerd met je moeder, mooi getal 88

    De boshyacinten zijn bij de buren vandaan over komen lopen bij ons

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel.
      Ik vind het leuke bloemetjes met een mooie kleur.

      Verwijderen
  4. Best bijzonder denk ik dat je na 2 jaar nu weer de verjaardag van je moeder kon vieren inderdaad! Gefeliciteerd nog.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel.
      Mijn moeder genoot zichtbaar en het was leuk om weer eens met alle broers en zussen bij elkaar te zijn, dat was ook al lang geleden.

      Verwijderen
  5. Gefelciteerd met je moeder. Fijn dat jullie weer allemaal bij elkaar konden zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nog gefeliciteerd met je moeder. Mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je moeder.
    En dank je wel voor de mooie foto's, zo kunnen we echt met je mee lopen.
    Groetjes, Franca.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook nog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je moeder. En heerlijk dat het nu weer op een normalere manier gevierd kon worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die boshyacinten zijn prachtig en ik zie ze dit jaar eindelijk ook. Dat alles zo groen is viel me dus ook op, wat een weekje zon doet he.

    BeantwoordenVerwijderen