intro

Mijn naam is...

Mevrouw W. (Bijgewerkt op 14-03-2024) Een bekende in blogland, ook al is het alweer een aantal jaren geleden dat ik met mijn vorige webl...

zaterdag 16 april 2022

bingo

Moet je zien:




Is het niet geweldig?




Zoveel verschillende kleuren...




Vroeger waren hier geen bollenboeren, maar de laatste jaren zie je hier steeds vaker bollenvelden verschijnen. Ik snap wel waarom toeristen ervoor naar Nederland komen. Zelf ga ik ook een kijkje nemen als ik ergens bloeiende bollen of een perceel met andere bloeiende bloemen zie. 

👌 🌷 👌 🌷 👌 🌷 👌

"Zaterdag is het bingo en er mag iemand mee," zei mijn moeder hoopvol. Mijn zus kon niet en ik moest het even met manlief bespreken. Toen ik mijn moeder belde om te vertellen dat ik mee zou gaan, was ze blij. In plaats van vanmorgen, reed ik daarom vanmiddag naar haar toe.

Tja, bingo en Mevrouw W... dat gaat niet zo goed samen! Ik doe wel vaker mee met bingo, vind het ook leuk om te doen, maar iets winnen... nee hoor! Mijn moeder viel ook niet in de prijzen. Maar het maakt niet uit: we hadden een gezellige middag.

22 opmerkingen:

  1. Ik vind jouw tulpen echt de mooiste!!!
    OOO jammer, dat je niets gewonnen hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zelf win ik ook zelden iets. Ach ...... je kunt niet alles hebben toch?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Geen geluk in het spel maar wel in de liefde, zeg ik weleens.

      Verwijderen
  3. In mijn tijd... nooit tulpen gezien in Z.Vl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nu ben ik natuurlijk heel benieuwd waar die bollenvelden zijn. We hebben een midweek gepland eind deze maand in Flevoland, speciaal voor de bollenvelden maar die van jou wil ik ook wel eens bezoeken. Zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze zijn in Hoofdplaat langs de Westlangeweg.

      Verwijderen
    2. Rond Hulst, Koewacht en Grauw zijn er ook.

      Hier ben ik nog niet geweest: https://rostemuis.be/bloemenpluktuin/ maar ik denk dat dit ook wel iets is. Daar kun je zelf plukken.

      Verwijderen
  5. Op Tholen wordt veel gekweekt vor de zaden.
    Het veld naast ons pad staat nu vol met bruin-gele viooltjes en 2 jaar geleden klaprozen, die waren zo mooi, regelmatig stopten mensen om een foto te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is ook mooi, hoor. Ik weet bij mij één boer in de buurt die bloemzaad kweekt.

      Verwijderen
  6. PRACHTIG! Je bloemen, de lucht erboven, EN je fotos'!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Kom ook eens op Goeree Overflakkee kijken. Daar staan nu de tulpenvelden (bijna) in volle bloei. Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een bjoeties van foto's, wij waren in de omgeving van Lisse dus er ook volop van genoten, blijft speciaal die velden vol bloemen. Groetjes Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zo mooi al die kleuren! Vroeger gingen we ervoor naar het noorden van het land en nu hebben we ze zelf ook in de buurt. Echt leuk!

      Verwijderen
  9. Oh wauw!!! Mooier wordt het niet wat mij betreft!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig die tulpenvelden en veel korter bij huis dan die in Lisse :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een pracht! Daar wil ik ook heen!

    BeantwoordenVerwijderen