intro

Mijn naam is...

Mevrouw W. (Bijgewerkt op 14-03-2024) Een bekende in blogland, ook al is het alweer een aantal jaren geleden dat ik met mijn vorige webl...

woensdag 30 maart 2022

zuurstokroze

Op de ouderenlocaties van mijn werk, zijn de prikrondes van de tweede boosterprik aan de gang. De cliënten worden thuis gevaccineerd. De verwachting was dat er vaccins over zouden zijn en daar kon je je voor opgeven. Er waren mensen die daar voorrang bij kregen en laat ik daar, met de Ziekte van Crohn, nou ook onder vallen. Ik stuurde een e-mail en een dag later werd ik gebeld en een uur later zat de prik er al in. Dat ging lekker vlot!

💉 💉 💉 💉 💉 💉 💉 💉

Laatst ben ik met collega's wezen winkelen en de felle kleuren in de kledingwinkels straalden ons tegemoet. Ik hou heel erg van kleuren en een paar dagen later bestelde ik roze stof bij Driessen, een dunne transparante chiffon. Mooi voor de zomer!

Ik ging er op naailes mee aan de slag en ik heb best wel op de stof gemopperd. Ik werk wel vaker met chiffon en dan geeft het nooit echt problemen, maar met het maken van de ruches rafelde het verschrikkelijk. En gelukkig hebben we daar de lockmachine voor, die al de rafels tijdens het afwerken wegsneed. 


Voor de foto heb ik de strikbanden even dicht gedaan, maar ik ga hem gewoon open dragen. 

21 opmerkingen:

  1. Leuk geworden en netjes.

    Leuk dat het de zomer vd felle kleuren wordt, daar hou ik van.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er heel mooi uit, knap gedaan hoor, en wat een heerlijk zomerse kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat knap van je... en de nieuwe lockmachine komt dus metéén van pas?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk. Gelukkig zijn er deze zomer heel veel felle kleurtjes in de winkels.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk. Gelukkig zijn er deze zomer heel veel felle kleurtjes in de winkels.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. knap gemaakt mevrouw w. ik denk dat het een heerlijke blouse voor de zomer wordt

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hopelijk kan ik hem snel aan, want dan hebben we weer mooi weer ;)

      Verwijderen
  7. Even bijlezen ... ik krijg jouw posts weer niet meer in mijn leeslijst.
    Een mooi bloesje heb je gemaakt, vooral de afwerking aan de hals en de armsgaten.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dank je wel.
    Ik verander zelf niks. Het is toch iets wat bij Blogger zelf zit, denk ik, maar het is wel vervelend.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lekker fel kleurtje! Ik ben nog niet wezen shoppen, maar hoorde mijn vriendin al mopperen over de kleuren van dit seizoen. Maar zij houdt dan ook van natuurtinten...
    Leuke blouse maakte je!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel!
      Ik heb een lichte huid en ben blond en die kleuren staan mij goed. Toch heb ik ook een paar stoffen gekocht in natuurtinten omdat ik ze zo mooi vond. Ik combineer ze dan wel met iets gekleurds.

      Verwijderen
  10. Wat een leuke blouse en knap gemaakt. Kan nu ook wel met een vestje. Krijg je het voorjaarsgevoel.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat kan zeker. En ik ben een vestjesmens en heb verschillende vesten die erbij passen.

      Verwijderen