intro

Mijn naam is...

Mevrouw W. (Bijgewerkt op 14-03-2024) Een bekende in blogland, ook al is het alweer een aantal jaren geleden dat ik met mijn vorige webl...

maandag 7 maart 2022

saai

En toen was het weekend alweer voorbij!  Zaterdagochtend ging ik naar mijn moeder toe, 's middags en 's avonds naar een verjaardag. Zondag gingen we wandelen en om boodschappen. 

De wandeling die we maakten was een beetje saai en dat wisten we, want we zijn daar al meer in de buurt wezen lopen.


Eentonige polderwegen, weinig huizen/boerderijen en de akkers nog kaal.



Het voordeel was wel dat het er erg rustig was. Zo kwamen we slechts twee auto's en een fietser tegen gedurende de acht km die we liepen. 




Er stond een frisse wind en een tijdlang heb ik mijn handschoenen aan gehad, maar van lopen krijg ik het altijd warm en halverwege de wandeling konden ze uit. Mijn muts is de rugzak niet uit geweest.



Later op de dag zou het bewolkt worden en er kwamen ook steeds meer wolken, toch viel het uiteindelijk nog mee en trok het niet helemaal dicht. 


Tja, ik heb er verder niet veel meer over te vertellen. Volgend weekend zal er waarschijnlijk niet veel van wandelen komen, want dan hebben we andere dingen te doen.

㏖ ㏖ ㏖ ㏖ ㏖ ㏖ ㏖ ㏖ ㏖ ㏖

'Wie is de mol?' zit er weer op en natuurlijk was degene die ik verdacht niet de mol. In al die jaren heb ik het geloof ik nog maar één keer goed gehad. Dit seizoen heb ik weer met veel plezier naar het programma gekeken. Vorig jaar niet, toen ben ik halverwege afgehaakt. 

😎 😎 😎 😎 😎 😎 😎 😎

Hierbij wil ik je een fijne week wensen.

18 opmerkingen:

  1. Hahaha, terwijl ik Everon vanaf de 1e afl. verdacht, samen met Kim-Lian,koos ik toch verkeerd

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier in België moet de Mol nog starten en ik heb er heel veel zin in. De spelen zitten altijd heel origineel en goed in elkaar.
    Wandelen met dit weeer doet altijd deugd, saai of niet.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik kijk er ook altijd graag naar. Samen met een paar familieleden spelen we mee in de app en ook al zat ik er helemaal naast, ik had toch de tweede plaats.

      Verwijderen
  3. Denk dat sommigen snakken naar Saai. Rustgevend en heerlijk buiten mogen zijn. Doen jullie goed hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Misschien saai maar wat een mooie blauwe luchten .......

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het was een hele mooie blauwe lucht en toen later de wolken kwamen was het nog mooier.

      Verwijderen
  5. Nou, je foto's zijn ècht niet saai, hoor enne saai kan ook rust geven.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is waar. Wij lopen ook niet vaak door een stad of een dorp, maar zoeken liever de polderwegen op.

      Verwijderen
  6. Ik ben soms dol op saai! En je maakt toch mooie foto's van iets saais! Ik heb Wie is de Mol nog nooit gezien, maar ik zit nu weer klaar voor boer zoek vrouw, mijn guilty pleasure 😁. Er zijn nog een paar collega's die dit kijken en dan kunnen we weer heerlijk daarover kletsen en iedereen lekker afkraken, heel erg, maar ook heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. BZV heb ik de afgelopen jaren niet meer gevolgd. Ik kijk toch niet veel televisie. Met Widm praat ik dan weer met de familieleden waarmee ik in een poule in de app zit.

      Verwijderen
  7. Is dat de kerk van Sint Margriete?
    Het is er wel wat saaai maar ook lekker rusig.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is Sint Margriete, dat heb je goed gezien. Wij wandelen wel vaker in die buurt.

      Verwijderen
  8. En toch heeft zo'n 'saaie' open vlakte ook wel wat, vind ik. Je wordt nergens door afgeleid en kunt heerlijk je gedachten laten gaan. Dat wijdse geeft me een gevoel van ruimte en vrijheid.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is zo. Als ik op vakantie in bergachtig gebied ben, ga ik dat ook missen.

      Verwijderen
  9. Dat is dan weer het voordeel van een saaie route: je loopt lekker rustig : )

    BeantwoordenVerwijderen