intro

Mijn naam is...

Mevrouw W. (Bijgewerkt op 14-03-2024) Een bekende in blogland, ook al is het alweer een aantal jaren geleden dat ik met mijn vorige webl...

woensdag 9 maart 2022

naaiwerk

Tussen alle uitstapjes, verven en tuinieren door was ik de laatste tijd ook nog kleding aan het naaien.

Op naailes maakte ik deze sweater met capuchon:


De stof is punta jersey. 

En buiten de naailes om maakte ik een zomertop van viscose:


Het patroon van de sweater haalde ik uit het Franse boek Vêtements préférer en jersey dat ik afgelopen najaar via Vinted kocht. De top komt uit My Image #24 spring/summer 2022.



Het is weer tijd om zomerkleding te maken en dat vind ik heerlijk! Met winterkleding heb ik niet zo heel erg veel. 

🌞 🌞 🌞 🌞 🌞 🌞 🌞 🌞


Hierbij wil ik je een fijne dag wensen. 

19 opmerkingen:

  1. Leuke patronen en mooie stof.
    Ik heb vorige zomer ook twee shirts gemaakt uit MyImage gemaakt. Makkelijke en duidelijke patronen..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind het ook een fijn blad. Vorig jaar heb ik een abonnement voor mijn verjaardag gekregen.

      Verwijderen
  2. Allebei weer leuke modellen.
    Ook jou wens ik een fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer mooi geworden. Leuk detail de rimpels aan mouw bij de oranje maakt het net anders.

    Gisteren eindelijk een shirt afgemaakt lag er al weken maar kwam er niet aantoe. Had vrij veel reparatiewerk (broek uitleggen van partner aan achterzijde en een overhemd kraag keren). Dat doe ik liever meteen want anders ligt het in de weg.
    De mouwen van shirt waren lang maar driekwart vond ik leuker staan. Dat is het fijne van zelf maken je kan het aanpassen als je bezig bent.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel.

      Verstelwerk doe ik niet zo graag en ik heb ook de slechte gewoonte om het te laten liggen :(

      Verwijderen
  4. Dat ziet er weer top uit! Wens je een zonnige dag! Groetjes Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel. Ik ga wandelen met mijn vriendin, heb er zin in.

      Verwijderen
  5. Ik vind het allemaal weer superknap van je! Supermooi gedaan zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jij bent echt creatief zeg! Een alleskunner!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De eerste vind ik geweldig! Helemaal mijn smaak. Wat betreft de kleur en het model. Knap gedaan.

    Liefs Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kledingstukken maak jij! Fijn toch als je dit zelf kan, je kiest ook je eigen stofje. Vooral die capuchon is 100% mijn smaak.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je weer leuke dingen gemaakt. Dat doe je goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk patroon heeft die sweater en leuk dat je het zelf kan maken.

    BeantwoordenVerwijderen