intro

Mijn naam is...

Mevrouw W. (Bijgewerkt op 14-03-2024) Een bekende in blogland, ook al is het alweer een aantal jaren geleden dat ik met mijn vorige webl...

woensdag 2 maart 2022

bloemen

Het voorjaar komt eraan en ik kan er nu al geen genoeg van krijgen! 


Wat is het fijn dat er steeds meer bloemen beginnen te bloeien.


En de bloembollen doen ook al goed hun best.





 Ook de bloembollen die ik dit najaar op verschillende hoogtes in bloempotten plantte tonen hun mooie kleuren:



Hier moet je toch wel vrolijk van worden, hè?

20 opmerkingen:

  1. Heerlijk om al die bloemen te zien uitkomen. Ik kan er ook zo van genieten en word er zeker vrolijk van :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig die mooie kleuren van de bloemen en wauw die knalroze bloempot vind ik super ,zo'n vrolijke kleur Hier bloeien de Sneeuwklokjes nog even en de Helleborus is echt een feest om te zien hier ,nog nooit zoveel bloemen erin gehad .Ook nog een paar narcissen in de voortuin en in de achtertuin opeens best veel krokussen terwijl we die zelf niet geplant hebben .Ik word er ook blij van en vooral als het zonnetje ook nog zo heerlijk schijnt .
    Lieve groet Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Onze oudste helleborus heeft dit jaar ook veel meer bloemen dan voorgaande jaren. Misschien door de zachte winter? Wij hebben boshyacinten, niet zelf geplant maar opeens waren ze er een paar jaar geleden. Dat was ook een leuke verrassing.

      Verwijderen
  3. Behalve de sneeuwklokjes hier nog niets gezien.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En je woont toch niet zo ver bij ons vandaan... Ik ben wel gewend dat hier in het zuiden alles eerder bloeit dan in het noorden van het land.

      Verwijderen
  4. Heerlijk weer, echt genieten, de lente is begonnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vroeger was de zomer mijn favoriet. Maar nu het voorjaar. Jeetje, wat staat je tuin er nu al mooi bij.
    Fijn, de link van de verfkleur. De Hema had ooit eens zo een mooie kleur. Hij lijkt er precies op.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Fijn dat je iets aan de link hebt. Uit dezelfde reeks heb ik ook petrol blauw, maar dat lijkt meer op pastelblauw. Ook wel leuk, maar iets donkerder was mooier geweest.

      Verwijderen
  6. Ik geniet met je mee. Helaas aan huis/bed gekluisterd. Er gaat veel langs mij heen.Je maakt prachtige foto's 🌺

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat er veel langs je heen gaat, geloof ik goed. Het wordt voor jou een jaar van herstellen en revalideren.

      Verwijderen
  7. Prachtig bloemen en schitterende foto’s.
    Hier bloeit ook nog veel alhoewel te merken is dat het herfst wordt. De zon gaat om ongeveer 20.00 uur onder en om 20.30 uur is het helemaal donker. Overdag is het heerlijk warm.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb even naar het weerbericht van Canberra (waar mijn nichtje woont) gekeken en daar is de temperatuur ook goed, maar wel regenachtig.

      Verwijderen
  8. Ja hé! In mijn tuintje is het ook genieten met alle bloembollen die 1 voor 1 open komen! Ik heb de indruk dat ze dit jaar wat vroeger zijn dan anders, niet?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja voor het voorjaar! Wat een heerlijke serie.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Onze tuin begint ook steeds kleurrijker te worden. Heerlijk is het!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldig, daar wordt je toch weer een beetje blij van

    BeantwoordenVerwijderen