intro

Mijn naam is...

Mevrouw W. (Bijgewerkt op 14-03-2024) Een bekende in blogland, ook al is het alweer een aantal jaren geleden dat ik met mijn vorige webl...

woensdag 23 februari 2022

xxx

Bedankt voor de lieve reacties gisteren.


Vijf jaar is inderdaad nog maar kort, maar als je iemand moet missen is het al lang. De tijd is voorbij gevlogen, gewoon door onze vingers geglipt, lijkt het wel.

Mijn schoonmoeder en een schoonzus zouden gisteren langskomen, maar door corona van een neefje ging dat niet door. Schoonzus belde en zij en haar moeder vonden het beter om niet te komen. Het was niet erg. We weten dat ze er normaal gesproken wel zouden zijn. 

We zijn gewoon thuis gebleven. Het was verder ook geen weer om te gaan wandelen.

Op de geboorte- en op de sterfdag van Jus werken wij niet. Voor vandaag heb ik overuren opgenomen zodat ik deze dag ook niet naar mijn werk hoef. The day after ben ik liever ook nog vrij. 

8 opmerkingen:

  1. Nog maar 5 jaar geleden en misschien ook alweer 5 jaar geleden. Ik las het gisteren en wist niets te schrijven. Wel veel aan jullie gedacht. Heel veel liefs en sterkte alle 3.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel.
      Ik heb dat ook wel: dan lees ik iets op een weblog en dan weet ik soms ook niet wat ik moet zeggen en dan zeg ik niks. Maar dat wil niet zeggen dat het niets met me doet. Soms is reageren best moeilijk.

      Verwijderen
  2. Ik las pas vandaag en voel mee in jullie ongelooflijk zwaar verdriet en eindeloos gemis. Een troostend woord bestaat niet echt, enkel een lief warm gebaar met een sprankeltje be-moed-iging doorweven.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo had ik het niet gezien, dat 5 jaar kort is maar om iemand te missen is het juist heel lang. Ja, dat klopt nu ik erover nadenk. Als het leuk is vliegt de tijd, maar leuke dingen zonder hem gaan natuurlijk hemeltergend langzaam. Fijn dat je vrij kan nemen. Ik snap dat. Ik zou hetzelfde doen denk ik. Geen dag als alle andere en dat zal het nooit worden ook. Hoeft niet, moet niet. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Voor ons is die vijf jaar lang, maar het is gewoon ook niet te geloven dat het al vijf jaar is.
      Vandaag ben ik een beetje in en om het huis bezig geweest en vanavond was ik naar naailes.

      Verwijderen
  4. Groot gelijk, dat je vrij neemt. Ik heb echt zo veel respect voor je. Pet af voor je.

    BeantwoordenVerwijderen