intro

Mijn naam is...

Mevrouw W. (Bijgewerkt op 14-03-2024) Een bekende in blogland, ook al is het alweer een aantal jaren geleden dat ik met mijn vorige webl...

donderdag 17 februari 2022

uitslag

De uitslag van de coronatest was negatief. Ik heb er wel de hele dag op moeten wachten: om 8.30 uur meldde ik me bij de teststraat en pas om 19.00 uur was de uitslag er.  Heb ik weer! Ik hoor altijd van anderen dat ze de uitslag al binnen een paar uur weten, zoonlief wist het na twee uur al, maar ik heb altijd de pech dat het lang duurt. Zo heb ik in het verleden al een paar keer anderhalve dag moeten wachten en één keer zelfs twee dagen. 

Morgen mag ik weer komen werken van mijn baas, maar ik ga dit weekend nog niet naar mijn moeder toe en van de drie verjaardagen waar we heen moesten, hebben we er twee afgezegd. Die derde kan gewoon doorgaan, want die mensen hebben ook net corona gehad. Verder zouden we zondag met een grote groep mensen een fotoshoot op het strand laten maken, maar dat gaat door het slechte weer niet door. In plaats van een heel druk weekend, gaat het dus een rustig weekend worden. 

16 opmerkingen:

  1. Fijn dat je negatief bent en weer kunt werken. Voorzichtigheid is altijd goed. Niet iedereen doet dat.
    Het is inderdaad heel verschillend
    wanneer je de uitslag krijgt.
    Ik had het dezelfde dag. Zoon een dag later.Masr gelukkig is het nu binnen.
    Succes met werken.

    Liefs Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik moet wel goed afstand houden van iedereen, maar na twee jaar weet ik al niet meer beter. En op het werk zal dat voorlopig ook nog wel zo blijven, ook al gaat die anderhalve meter er elders af.

      Verwijderen
  2. Nou gelukkig maar, maar jammer voor je moeder natuurlijk. Werk ze, morgen en geniet nog maar even van de 'vrije' dag

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel.
      Afgelopen zaterdag kon ik ook al niet naar mijn moeder toe. En volgende week zie ik ook geen kans om even tussendoor naar haar te gaan. We bellen wel, maar dat is toch anders.

      Verwijderen
  3. Fijn dat je uitslag negatief was, en ook best wel lekker als je een druk weekend verwacht, en het rustig wordt, toch? Alleen jammer dat je niet naar je moeder kunt, wel verstandig om niet te gaan.
    Een collegaatje van mij werd dinsdag laat in de middag getest, er werd direct verteld dat ze waarschijnlijk 48 uur zou moeten wachten op de uitslag.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. We zullen ons wel vermaken van het weekend, hoor. Maar jammer is het wel.

      Verwijderen
  4. Ik heb er onlangs ook eentje gedaan en moest daar zelfs een dag of 2 op wachten!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als ik het zo lees, hebben al die anderen die zo snel uitslag hadden gewoon geluk gehad.

      Verwijderen
  5. Fijn dat je goede berichten hebt gekregen. Dat geeft de burger weer moed.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat klopt. Morgen mag ik lekker weer naar mijn collega's toe, want ook al appen we over en weer, ik mis ze toch.

      Verwijderen
  6. Fijn dat je negatief bent. Mijn man is vorige week op donderdagavond getest en had zijn resultaat pas zaterdagochtend.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben gewoon te ongeduldig. Mijn man zei al dat geduld een schone zaak is... ;)

      Verwijderen
    2. Ik ken dat. Wij hebben trouwens ook elk uur of zo gekeken of de uitslag nog niet binnen was ...

      Verwijderen
  7. Amanda Van Gessel18 februari 2022 om 07:47

    fijn dat je weer aan het werk mag, en liever een beetje te voorzichtig hoor, zijn wij hier ook. En hier moest dochterlief ook ruim 12 uur wachten op de uitslag, en ja wachten duurt altijd te lang. Wens je een fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Eigenlijk best heel fijn lijkt me. Ik ben dol op afspraken die niet doorgaan buiten mijn schuld om.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben hier wat bijgelezen nu. Probleem is dat ik je blog enkel kan lezen op de laptop (die ik niet zo vaak open) en niet op de smartphone, ik weet niet hoe het komt?
    Dat wachten op de uitslag duurde bij de zoon twee volle dagen. Geduld is een schone deugd, zeggen ze hier.
    Hopelijk is de zoon er niet te ziek van?

    BeantwoordenVerwijderen