intro

Mijn naam is...

Mevrouw W. (Bijgewerkt op 14-03-2024) Een bekende in blogland, ook al is het alweer een aantal jaren geleden dat ik met mijn vorige webl...

woensdag 16 februari 2022

geknakt

Poes moest naar de dierenarts en het was belangrijk dat hij ging, want hij zou een tweede shot antibiotica in zijn oortjes gespoten krijgen. Maar ja, corona bij ons... ik stelde voor om de poes bij de deur af te geven en dat ik buiten zou blijven wachten, maar het was allemaal niet nodig: ik mocht gewoon binnenkomen. Wel deed ik van tevoren een zelftest.

Die arme poes... moest er wéér in zijn oren gekeken worden, werd er wéér met een wattenstaafje in zijn oren gepeuterd en kreeg hij wéér antibiotica in zijn oren gespoten. Over twee weken moeten we terug op controle. 

😿 🙀 😿 🙀 😿 🙀 😿

Met mijn baas sprak ik af dat ik vandaag een coronatest bij de GGD ga doen. Als deze negatief is en ik verder geen klachten heb, ga ik vrijdag weer werken. En volgende week moet ik me dan nog eens laten testen. Met zoonlief gaat het de goede kant op. Vrijdag moet hij zich laten testen en ik denk dat hij daarna weer een vrij man is. 

🌼 🌼 🌼 🌼 🌼 🌼 🌼

In de tuin staan de ranonkels bijna in bloei.


Deze was geknakt en staat nu binnen in een vaasje te schitteren.


Nu er storm aankomt hoop ik dat er niet nog meer knakken. Alhoewel ik het leuk vind om ze binnen in een vaasje te zetten, zie ik ze toch liever in de tuin. 

🏡 🏡 🏡 🏡 🏡 🏡 🏡

Hierbij wil ik je een fijne dag wensen. 

14 opmerkingen:

  1. Prachtige ranonkelfotos, mevr. W. En fijn dat je zoon opknapt

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Gelukkig is omikron mild en had zoonlief zijn booster gehad. Dat zal toch schelen, denk ik.

      Verwijderen
  2. Fijn te lezen dat het beter met je zoon gaat. Ranonkels, die vind ik zo prachtig. Wist niet dat ze ook al zo vroeg bloeien. Weer wat geleerd.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Eigenlijk wist ik dat ook niet :)
      Ik zocht het op en las dat deze van februari tot mei bloeien. Ik had ze anderhalf jaar geleden geplant en vorig jaar waren er nog geen bloemen.

      Verwijderen
  3. Oh gelukkig ik dacht dat jij was geknakt. Bleek het een bloem te zijn. pffff. Arme kat en fijn dat zoon weer opknapt. Laat die lente nou eens echt komrn. liefs van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, die arme poes. Hij was nooit bang om naar de dierenarts te gaan, maar nu zet hij het op een lopen als ik het reismandje pak.

      Verwijderen
  4. Nu al ranonkels in de tuin? Het lijkt wel lente!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En dan bloeien ook nog de sneeuwklokjes, blauwe druifjes, helleborussen en de mini-narcissen.

      Verwijderen
  5. Arme poes. Je moet het maar allemaal goed vinden wat ze met je doen en je weet niet eens waarvoor.
    Wat een mooie ranonkels. Eigenlijk heb je geboft dat er eentje geknakt is want anders had er nu geen binnen in een vaasje staan.
    Succes met de test bij de GGD

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel. De test heb ik ondergaan, nu nog wachten tot de uitslag binnen is. Ik heb degene die de test afnam succes gewenst, want die stond onder een overkapping buiten. Ze kon een klein beetje beschut staan, maar ik had echt medelijden met haar.

      Verwijderen
  6. Wat een feestje bij jou in de tuin, hier bloeien alleen de crocussen nog maar,
    gelukkig blijven die overeind in de wind.
    Fijn, dat je zoon opknapt, die van ons voelt zich nog niet veel beter. De 1ste week
    van december heeft hij zijn booster gehad, dus nog niet eens zolang geleden.Ik hoop,
    dat jij een goeie uitslag krijgt!
    Betsy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Op mijn uitslag heb ik de hele dag moeten wachten, maar gelukkig negatief.
      Mijn zoon had in januari de booster gehad. Vervelend dat het met jullie zoon nog niet beter gaat. Beterschap voor hem.

      Verwijderen
  7. Wat een prachtige foto's!
    Fijn dat het met je zoon beter gaat en dat jij negatief bent. Weer bv een beetje vooruit kijken.
    Ik kan mij voorstellen de dat Poes het niet leuk vindt. Hopelijk straks voor iedereen weer een goede gezondheid.

    Liefs Joanne

    BeantwoordenVerwijderen