intro

Mijn naam is...

Mevrouw W. (Bijgewerkt op 14-03-2024) Een bekende in blogland, ook al is het alweer een aantal jaren geleden dat ik met mijn vorige webl...

woensdag 22 december 2021

waardering

Nog een mooie dag!  
Daar wilde ik toch even van genieten, voordat het regenseizoen weer verdergaat.

Na mijn werk reed ik naar de kust, at een boterham in de auto en daarna ging ik wandelen.

Op het beeld, dat Breskens in 2009 ter ere van het 500 jarig bestaan gekregen had, zat een kraai:


Hij bleef gewoon zitten terwijl ik erlangs liep.


Het was rond het vriespunt en in de zon was het heerlijk, maar op plaatsen waar de zon de boel nog niet opgewarmd had bleef de rijp zitten, zoals op deze paddenstoelen:


 En op de paaltjes langs het pad:


Toen ik na mijn wandeling thuiskwam had de postbode deze kaart gebracht:


Een kennis had deze kaart naar mij, zorgmedewerker, laten sturen voor een mentale oppepper. "Lieve zorgmedewerker, jij bent goud waard!" stond erop en ik kon een qr-code scannen, waarmee ik een filmpje kon bekijken waarin er voor mij (en alle zorgmedewerkers) geapplaudisseerd werd. Hoe lief is dat!

9 opmerkingen: