intro

Mijn naam is...

Mevrouw W. (Bijgewerkt op 14-03-2024) Een bekende in blogland, ook al is het alweer een aantal jaren geleden dat ik met mijn vorige webl...

zaterdag 4 december 2021

Sint en zijn Pieten

Vraag van de dag: laarzen of Uggs? 

Nee, geen Uggs voor mij! Ik heb een soort Uggs van een ander merk met nepwol en die draag ik als pantoffels. In de koude maanden draag ik graag laarzen en daar komt verder geen dier of dierenleed aan te pas. Ook mijn wandelschoenen zijn niet van leer. 

🐑 🐑 🐑 🐑 🐑 🐑 🐑 🐑

Deze foto wil ik jullie niet onthouden:


Ik vind hem namelijk geweldig! De foto werd op het werk van zoonlief genomen en zoonlief is één van deze drie. Ik vind het echt zo leuk dat hij zoiets doet. Ze trakteerden de collega's op snoepgoed en hadden een hele leuke ochtend. 

Toen zoonlief een jaar of zestien was, moest hij de maatschappelijke stage op school doen. Hij meldde zich bij het Sinterklaascomité en vergezelde Sinterklaas tijdens een intocht en met een paar sinterklaasfeesten als Zwarte Piet. Het schminken gebeurde bij iemand thuis, maar het afschminken diende gewoon thuis te gebeuren. Onze hond Bee zag een onbekende binnen stappen, toen ik onze Zwarte Piet opgehaald had en vloog hem zo ongeveer aan. Ook als zoonlief iets zei, had Bee het nog steeds niet door dat hij het was. 
Het is een goede waakhond, onze Bee😀


13 opmerkingen:

  1. Wat top dat je zoon dat doet!
    Onze honden gingen allemaal argwanend staan te kijken en gromden wat, die stem, die leek toch wel heel erg veel op... en toen was het goed 😊

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Van op zijn werk wist ik niet en opeens zag ik die foto langskomen... mijn dag kon gelijk niet meer stuk.

      Verwijderen
  2. Enig!! Wat een hippe Sinterklaas/ Wat een mop dat jullie hond je zoon niet herkende. Dat blijven gebeurtenissen die je ieder jaar weer op haalt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke foto!
    Geen Uggs hier. Ik vind ze, net als Crocs, vreselijk. Wel (lederen) laarzen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Crocs heb ik nog wel naar mijn werk gedragen, maar dat was omdat ze lekker liepen. Maar het zijn Echt lelijke dingen.

      Verwijderen
  4. Laarzen draag ik helemaal niet. Heb ooit wel eens een paar gehad mar het aan en uittrekken vind ik zo lastig.
    Zo'n Sinterklaas wil ik ook wel over de vloer.

    Bij een van de vorige honden had ik ook zo'n ervaring. Ik had mijn haar gewassen en een handdoek erom gewikkeld. komt Tara binnen en begint te blaffen, toen ik wat zei stond ze echt een beetje schaapachtig te kijken, het was echt een expressieve hond.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk toch hoe honden kunnen reageren. Onze herdershond draait altijd met haar kop als ze iets hoort, dat is ook zo leuk om te zien.

      Verwijderen
  5. Leuk die foto!!!!
    Haha die Bee! Ik vind haar een hele stoere hond!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk die foto, ooit was ìk sinterklaas op 's Heerenloo.
    Dat was tijdens de opleiding als alternatief pakjesavondje.
    Uggs vind ik niet mooi, maar wel heb ik ook een soort ugg-model pantoffels.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je een keer Sinterklaas geweest bent.
      Van die pantoffels heb ik ook. Ze zijn lekker warm.

      Verwijderen