intro

Mijn naam is...

Mevrouw W. (Bijgewerkt op 14-03-2024) Een bekende in blogland, ook al is het alweer een aantal jaren geleden dat ik met mijn vorige webl...

woensdag 1 december 2021

kalender

Vraag van de dag: welke website bezoek je het vaakst? 

Facebook.

🙈 🙉 🙊 🙊 🙉 🙈

Er zijn een heleboel adventskalenders te koop en die zijn er van goedkoop naar behoorlijk prijzig. Vroeger kocht ik voor de kinderen de kalenders waar chocolaatjes inzaten en soms kocht ik die van de krasloterij. Ik heb ook weleens de beautykalender van de Action gekocht, maar dat bleek niks voor mij te zijn, want ik koop liever gewoon losse producten. 

Dit jaar heb ik de adventskalender van I Live Green Magazine


Hiermee kun je duurzame/biologische prijzen winnen. 
De opbrengst van deze kalender is voor de Bijenstichting: klik! is uitverkocht.
Ik ga er vanuit dat ik niet in de prijzen ga vallen, maar ik vind het wel leuk om op deze manier een goed doel te steunen. 

11 opmerkingen:

  1. ze zjn uitverkocht zie ik ...
    nou fijn dat het ten goede komt aan de bijtjes hé.
    facebook is ook dikwijls wel leuk hé

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dan is de laatste vanmorgen nog verkocht, denk ik. Toen kon je er namelijk nog bestellen.

      Verwijderen
  2. Blogs en FB half om half schat ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik bezoek 1x per dag deze riedel: blogger, insta, facebook en ons familiehoekje.
    Wat ziet die kalender er mooi uit, haast zonde om te openen, prijs vind ik ook goed te doen, maar: uitverkocht.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja helaas. Mocht hij volgend jaar weer uitgegeven worden, dan zal ik het eerder melden.

      Verwijderen
  4. Facebook en nu.nl

    Dus jij zit ook op facebook. Hoe zou ik je kunnen vinden?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zit al sinds april 2011 op facebook. Als je me wilt vinden moet je me even een e-mail sturen.

      Verwijderen
  5. Je houdt de tijd in de gaten én je steunt een prachtig doel. Jammer dat hij is uitverkocht.

    BeantwoordenVerwijderen