intro

Mijn naam is...

Mevrouw W. (Bijgewerkt op 14-03-2024) Een bekende in blogland, ook al is het alweer een aantal jaren geleden dat ik met mijn vorige webl...

donderdag 30 december 2021

en nog meer...

...goed nieuws!

Zwager heeft een kwaadaardige tumor in zijn buik, die niet operatief verwijderd kan worden. Na drie chemokuren werd er een scan gemaakt en de tumor is gelukkig kleiner geworden. Een ander verdacht plekje in zijn lichaam is bijna niet meer te zien. We zijn heel erg blij dat de chemokuren aanslaan, want anders was het einde verhaal geweest voor hem. 

Drie maanden geleden zag het er allemaal erg somber uit: met mijn broer en mijn zwager was het voor beiden erop of eronder. De ene bloedvergiftiging, de ander kanker. En kijk nu toch eens hoe het tij gekeerd is!

Vanmiddag ga ik broer ophalen en naar huis brengen. Zwager kan aan de volgende drie chemokuren beginnen. We gaan goed het nieuwe jaar in. 

Hierbij wil ik je een fijn 2022 wensen! 

🤎🧡💛💜


16 opmerkingen:

  1. Oh, wat een fantastisch nieuws! Laten we hopen dat 2022 voor jullie allemaal een heel goed jaar zal zijn, en dat beide broers volledig mogen herstellen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een goed nieuws om het jaar mee af te sluiten

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel fijn voor jou en je familie; met positieve berichten het nieuwe jaar mogen beginnen. Blij mee voor je.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn nieuws in de laatste dagen van het jaar.
    Prettige jaarwisseling en een gezond 2022

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel fijn nieuws. Ik hoop dat 2022 voor jullie een fijn en mild jaar zal worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is een goed einde van het jaar. Wens jullie allen een prettige jaarwisseling en een gezond 2022.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel en voor jullie ook een fijne jaarwisseling en een goed 2022.

      Verwijderen
  7. Jeetje, dat is ook allemaal niet niks zeg. Maar superfijn dat er nu hoopvol nieuws is. De beste wensen voor 2022!

    BeantwoordenVerwijderen