intro

Mijn naam is...

Mevrouw W. (Bijgewerkt op 14-03-2024) Een bekende in blogland, ook al is het alweer een aantal jaren geleden dat ik met mijn vorige webl...

vrijdag 12 november 2021

het gaat beter

Met mijn broer gaat het gelukkig de goede kant op. Vier dagen geleden werd een abces in zijn rug weggehaald dat op de zenuwen en organen gedrukt had. Volgens de arts moet mijn broer daardoor heel veel pijn gehad hebben, naast alle andere abcessen, de darmoperatie, de maagzweer die hij door alle medicijnen kreeg en twee afgescheurde pezen (1 in zijn duim en 1 in zijn schouder door de abcessen). 

Na bijna twee weken op de IC gelegen te hebben, ligt hij nu op de midcare en eerstdaags zal hij naar een revalidatieafdeling gaan. Toen ik gisteren op bezoek ging, was er juist van allerlei apparatuur afgekoppeld en eindelijk mocht hij ook weer eten.

Vier weken geleden was hij heel erg ziek door een bacterie in zijn bloed. Het was er op of eronder en we hebben ons grote zorgen om hem gemaakt. Gelukkig is het gevaar nu geweken en kan hij gaan werken aan zijn herstel. 

☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺

Vandaag heb ik met twee ex-collega's afgesproken om samen te gaan lunchen. En om bij te praten, natuurlijk.

Hierbij wil ik je een fijne dag wensen!


19 opmerkingen:

  1. Wat een fantastisch nieuws, wat een pak zal er van je schouders glijden nu. Geniet van de lunch, en alvast een goed weekend gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn dat het goed gaat met jouw broer.
    En leuk om weer bij te kletsen met ex-collega's.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een opluchting voor jullie! Langzaam maar zeker werken aan het herstel is nu het motto. Heerlijk om nu gezellig te gaan lunchen, lekker ontspannen….

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is goed nieuws voor jullie hele familie.
    Met 6 ex collega's heb ik ook nog steeds een etentje elk jaar. Blijft bijzonder. Als je zo'n 25 jaar alles met elkaar hebt meegemaakt ga je gewoon verder waar je het jaar ervoor gebleven was.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een goed nieuws dat het nu de betere kant op gaat met je broer. Vandaag zal je dag extra goed en gezellig zijn. Geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat fijn! Dat het goed gaat met je broer.
    Geniet van je samenzijn met je ex-collega's

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goed nieuws over je broer en geniet van je bijklets moment...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een opluchting dat het beter gaat met je broer zeg! Superfijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijn voor je broer en voor jullie. Geniet lekker van de lunch.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een blij nieuws over je broer, een hele zorg minder voor jullie.Nu maar
    vooruitkijken naar een goed herstel.
    Een fijn weekend gewenst,
    Betsy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik doe het maar even zo: bedankt voor jullie reacties!
    Het was een gezellige middag met mijn ex-collega's. Door de corona en andere omstandigheden, was het twee jaar geleden dat we afgesproken hadden.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een lichtpuntje in een moeilijke tijd, fijn

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een verhaal over je broer. Ik hoop dat hij snel alle ellende achter zich kan laten .
    Heb veel aan je gedacht wat jullie zoon betreft. Ik hoop dat het met jullie iets beter gaat. Ik weet hoe moeilijk deze tijd is voor jullie en dan ook nog je broer. Heel veel liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nou, dat voelt toch als een hele opluchting denk ik... Ook al is er nog een lange weg te gaan, maar het gevaar is geweken. Fijn dat je nu even kunt ontspannen!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. OOOO super fijn nieuws! Dat had je echt even nodig!

    BeantwoordenVerwijderen