intro

Mijn naam is...

Mevrouw W. (Bijgewerkt op 14-03-2024) Een bekende in blogland, ook al is het alweer een aantal jaren geleden dat ik met mijn vorige webl...

donderdag 11 november 2021

bedankt


Allen bedankt voor de lieve reacties van gisteren!

Het werd een rustige dag. Zoonlief was ziek thuis, dus we waren met ons drieën. Normaal gaat hij op de geboortedag en op de sterfdag van zijn broertje liever werken, maar nu kon dat dus niet. En eigenlijk vonden we het alle drie wel goed zo.

Mijn schoonmoeder en een schoonzus kwamen, zoals ieder jaar, even langs om een bloemetje te brengen. We hebben samen gehuild, want we missen Jus allemaal zo ontzettend veel. 

We zijn de hele dag gewoon thuis gebleven. Manlief en ik hebben het er nog wel over gehad om te gaan wandelen, maar daar is het niet meer van gekomen.

Het was een dag van terugdenken aan Jus' geboorte, zijn leven en zijn overlijden.


We hebben zeventien jaar lang van hem kunnen genieten en in een oogwenk was het voorbij. Het is echt doodzonde dat hij nooit zijn dromen zal kunnen verwezenlijken. 

13 opmerkingen:

  1. Eigenlijk zijn er gewoon geen woorden om hier te reageren, maar weet dat er aan jullie wordt gedacht (wat dan ook weer loze woorden zijn waar jullie niets aan hebben) 💓

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel. En die 'loze' woorden kunnen mij juist wel helpen om deze tijd weer een beetje goed door te komen. Wat dat betreft ben ik heel erg blij met social media en mijn weblog. Ik vraag me weleens af hoe dat vroeger was, zonder internet. Nu kan ik af en toe iets posten over Jus en dat zorgt ervoor dat hij niet vergeten wordt en dat anderen mij beter begrijpen.

      Verwijderen
  2. Samen huilen om iemand die je zo lief was...

    het is ook zó verdrietig zó jong nog ...

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een lieve foto van een vrolijke baby. Fijn dat jullie zulke mooie herinneringen hebben en dat samen kunnen delen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En fijn dat ook alles bespreekbaar is en we het vaak over Jus hebben. Hij hoort er nog altijd bij.

      Verwijderen
  4. Ik krijg tranen in mijn ogen als ik naar dat lieve gezichtje kijk...
    Wat moet het dan voor jullie wel niet zijn!
    Een kind verliezen lijkt me het ergste wat je kunt overkomen in het leven...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Daar sta je mee op en ga je mee slapen. Ik wens het niemand toe...

      Verwijderen
  5. Wat een lief koppie.
    Maar fijn dat jullie de sterfdag van Jus samen konden gedenken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Op het moment dat mensen gezichten krijgen komt het nog meer binnen vind ik. Pfffft, dat koppie. Wat een mooi manneke.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat klopt. Na een aanslag worden ook vaak de gezichten van de slachtoffers getoond. Dat blijft toch meer bij dan alleen namen.

      Verwijderen
  7. Jus blijft bij jullie, ook al is hij er niet fysiek. Wat een lieve babyfoto. ♥️

    BeantwoordenVerwijderen