intro

Mijn naam is...

Mevrouw W. (Bijgewerkt op 14-03-2024) Een bekende in blogland, ook al is het alweer een aantal jaren geleden dat ik met mijn vorige webl...

woensdag 10 november 2021

22

 Vandaag zou onze jongste zoon tweeëntwintig geworden zijn. Het is de vijfde keer dat we zijn verjaardag niet meer kunnen vieren. Het is een dag om nog eens extra stil te staan bij zijn leven en bij zijn dood. 

De volgende tekst kwam ik op Facebook tegen:


Op deze dag gaan manlief en ik niet werken en maken we geen afspraken. Deze dag vullen we op een andere manier in. 

19 opmerkingen:

  1. Wat een mooie tekst, veel sterkte vandaag voor jullie alle 3.
    Liefs, Betsy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooie tekst. 5 jaar is ook weer een ander jaar dan 3 of 7.
    Jullie zijn hier zo samen in en zullen een goede invulling voor deze dag kunnen vinden

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ach lieve mevrouw W.
    heel veel sterkte gewenst, een kind verliezen is vreselijk
    ik denk aan jullie
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een zware dag.
    Sterkte, troost en moed toegewenst.
    Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel veel moed en sterkte. Alle dagen, maar vooral vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik las 22 en begreep het meteen. Nog voor ik verder had gelezen. Maar echt begrip heb je denk ik alleen als je het zelf mee hebt gemaakt. Het lijkt mij het allerergste dat een mens kan gebeuren
    Ik denk aan je en wens jou en je man een goede dag. Heel veel sterkte gewenst

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie tekst. Hoop dat jullie een goede dag hebben samen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ik vaak hoor en lees:het zijn de mooie herinneringen die blijven…..
    Maar ik denk dat verdriet en het gemis bij ouders waarvan kind overleden is dat ook altijd
    met zich meedragen,helaas.
    Liefs,Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel veel sterkte voor nu en verder en ik hoop dat jullie samen een goede dag hebben

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Elke dag is er het gemis. Maar op deze dag is het zwaarder dan anders. Ik hoop dat jullie deze dag op een mooie manier samen mogen invullen. Sterkte voor vandaag en alle moeilijke dagen die nog gaan komen. Warme groet, Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. 5 jaar geleden is nog maar zo kort... Het heeft jullie leven voorgoed veranderd. Sterkte voor vandaag, maar ook voor alle momenten die er steeds weer zullen zijn waarop je hem zò mist...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel veel sterkte. Hij zit warm en veilig voor altijd in jullie herinnering, maar vreselijk dat hij een herinnering moest worden. Een warme knuffel. Heel gemeend.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel veel sterkte op deze moeilijke dag.Het verdriet blijft maar voor altijd in jullie hart.

    Liefs Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat mooi dat je hierover schrijft, is anderen tot steun... Heel veel sterkte, vandaag in het bijzonder. Voor jullie alle drie.
    Liefs, Alice

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik weet gewoon niet wat te schrijven. Dit is zo niet hoe het leven hoort te lopen.

    Heel dikke knuffel vanaf hier.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi om deze dag altijd vrij te zijn en met elkaar stil te staan bij jullie verlies. Het maakt het niet makkelijker maar is wel duidelijk jullie dag, heel veel sterkte. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een vreselijk verdriet.
    Veel liefs.

    BeantwoordenVerwijderen